Hej Amino'er, Jeg vil starte med at tilkendegive mig selv som medarbejder hos Rainmaking, en virksomhed der lever af at starte virksomheder. Vi har valgt at starte et nyt tiltag kaldet: www.startupbootcamp.dk hvor alle med interesse for iværksætteri kan tilmelde sig til et 3 måneders mentorprogram. Det er dog blot 10 virksomheder/forretningsideer der endeligt bliver udvalgt, men hvis man er en af de heldige tilbydes der:
Vi er dog meget interesserede i at høre jeres mening om hvad der er behov for i et sådan program? Er der specifikke tiltag, der kunne øge jeres chancer som iværksættere markant, eller har I forslag til programmets nuværende struktur, så skriv endelig til os herinde. Med venlig hilsen Jarl Rosenlykke |
Hej Jarl
Det lyder som en spændende ide, og behovet er der helt klart. Blot se på siderne her på amino, hvor mange som søger lidt kapital og rådgivning for at komme igang.
Jeg går ud fra at i giver garanti for alle de der ikke kommer med, at deres projekt ikke bliver "snuppet", altså en eller anden fortroligheds aftale.
Nu ved jeg ikke hvor i holder jeres Camps, og om det kun foregår i jeres lokaler, eller om det kører lige så meget over nettet, ellers kunne dette selvfølgelig give nogle problemer , mht. afstand i landet.
Held og lykke med projektet, jeg tror som sagt at det er en meget fin ide.
Mvh
Jesper