Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modemagasinet..?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk..:)

Jeg har fået en ide, og vil høre jer om i synes det er en go ide også..?

Jeg har overvejet at starte en side, hvor man kan læse alt om mode, altså så man kan forstå det, og ikke alt sådan noget med modeshows og sådan, men simpelthen hvad der er moderne at gå i idag, Så vil tage billeder af folk på gaden, vise deres stil og sådan. Så vil jeg vise alt hvad der er mode af tøj på siden, til mænd og kvinder. Altså ligesom om at det var en webshop hvor man kan søge på trøjer, t-shirt osv. også er det så at andre virksomheder som sælger disse varer kan gå ind og købe sig rettigheder til at der står man kan købe tøjet hos - smartguy f.eks. så er der et link og så hopper den frem til deres side og varen..?  og så vil jeg lave forums også, hvor man kan diskutere hvad der er mode, og give hinanden råd og sådan

Kan i forstå hvad jeg skriver, ser lidt forvirrende ud, med ved ikke lige hvordan jeg ellers skal forklare det

Mvh.

Daniel Pedersen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:40

Lyder jo fint, må sige at flere trykte magsiner allerede gør det.. hvorde henviser til butikken! Men at gøre det online kunne måske være meget fedt..

Men du har flere ting du skal tænke på, såsom hvem der skal skrive det?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 14:54

jamen det skal jeg selv, Regner med at det skal være for normale danskere, eller hvad man kan sige..? Altså ikke nogle som arbejder inde for modebranchen, bare nogle som interessere sig for tøj og mode. Så tager man billeder af folk på gaden, de siger hvor de har køb tøjet og hvilket tøj det er osv.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:09

Hvis du skriver på den måde, som du skrev dit første indlæg på så ville jeg absolut ikke læse det.. For meget talesprog! Hvis det skal blive en succes så skal du have nogen som enten har en uddannelse eller en som skriver bedre..

Desuden hvad skulle få mig til at læse dit magasin og stole på det du siger? Fordi du finder nogen uden på gaden og tager et billede af dem, så betyder det ikke at det er den nye mode.. Det er modehusene som tit digtere moden.

Tror absolut godt at det kan blive godt, men skriver man sådan her: Og så har ham her Martin så lige en sej trøje på fra H&M... Det bliver for useriøst og det vil butikkerne ikke betale for at blive linket med..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 15:56

Jeg er selv uddannet journalist. Jeg skriver blot et indlæg herinde for at høre om det er en bæredygtig ide.

Jeg har ikke skrevet, at dem som jeg finder på gaden, går i den nyeste mode. Det er blot for at vide hvad normale danskere går rundt i.

Jeg er meget bevidst omkring moden, har selv flere kontakter som arbejder indenfor modebranchen.

Jeg snakker ikke om at skrive flere sider omkring hvad den nyeste mode er, for der findes flere formor for mode.Jeg vil bare vise et sted for man f.eks kan finde det nyeste tøj, fra Pa:nuu, Humör osv. For efter egen erfaring, er jeg godt træt af at man ikke kan finde en samlet side, hvor du kan søge efter et bestemt mærke, og se alt det nyeste indenfor deres brand hvorefter du så bare kan trykke på et link, og købe varen

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 16:03

Men vil også sige tak for dine råd. Er nogen år siden jeg blev uddannet, men når man sætter sig ned for at skrive ordenligt, kan jeg sagtens. Men du har helt ret i at det kræver nogle som ved noget omkring mode, ellers er det ikke let at fange folks interesse

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:08

Jeg har selv rodet med ideen for et par år tilbage, men havde ikke kompetencerne på tidspunktet til at komme videre med det. Men hvis du får lavet en super fed side med fedt design osv. og med massere af billeder og ideer til brugerne af hjemmesiden, så tror jeg da sagtens jeg ville benytte mig af det. Jeg er nemlig ikke den store fan af at købe blade med hjem osv.. Der ville jeg nok foretrække en hjemmeside som din. Også selvom det ikke er top professionelle modeskabere osv. der står bag hjemmesiden, kan siden sagtens bruges, da du vil fokuserer på den almene dansker og deres tøjstil, den er ofte anderledes end det alle modeskaberne snakker om.

Men jeg ville forvente updates næsten dagligt og varierede tøjstile hvis jeg skulle benytte mig af den, så det skal du nok tænke på. Folk som starter denne type hjemmeside glemmer tit, at folk er forskellige. Så husk at tænk på de mange forskellige tøjstile som findes, det vil give en meget bredere målgruppe. :)

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh 

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 16:15

Tak:) Var også min plan at opdatere hver dag.. Ja der findes mange forskellige formoer for mode, pga den meget forskellige stil folk har, så det var også min plan ja

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 17:40

needit:

Tak:) Var også min plan at opdatere hver dag.. Ja der findes mange forskellige formoer for mode, pga den meget forskellige stil folk har, så det var også min plan ja

Hej,

jeg har sendt dig en PM.

Mvh. Simon

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)