Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modemagasin..?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

du skræmmer mig overhovedet ikke.. hehe.. fordi det er slet ikke det der som er i mine tanker.

Jeg har allerede snakket med smartguy de synes det er en kanon ide, der skal bare flere til end dem, men jeg snakker ikke om sådan noget gade mode osv, fordi det er ærlig talt ikke særlig mange der går op i, i det marked jeg kender, jeg vil henvende mig til de unge fyre, og sælge meget af de kendte mærker sådan som butler, munkholm, axel, quint osv.  

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:04

needit:

du skræmmer mig overhovedet ikke.. hehe.. fordi det er slet ikke det der som er i mine tanker.

Jeg har allerede snakket med smartguy de synes det er en kanon ide, der skal bare flere til end dem, men jeg snakker ikke om sådan noget gade mode osv, fordi det er ærlig talt ikke særlig mange der går op i, i det marked jeg kender, jeg vil henvende mig til de unge fyre, og sælge meget af de kendte mærker sådan som butler, munkholm, axel, quint osv.  

Husk, tag ikke kritik personligt på amino.
gademode, de tager billeder af folk med god stil på gaden. du skriver: Så vil tage billeder af folk på gaden, vise deres stil og sådan.
Nu vil du kun henvende dig til unge fyre,aha, hmm, før skrev du: Så vil jeg vise alt hvad der er mode af tøj på siden, til mænd og kvinder.

du skal måske lige have lidt mere styr på projektet Daniel, men held og lykke med det!

Kliv

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 17:31

det gør jeg heller ikke.. Bestemt ikk.. var bare ikke hvad jeg havde i tankerne, ja man kan godt tage billeder af unge på gaden, de går der også, og i min verden er det mode, jeg har ikke skrevet jeg vil skrive om gademode.. undskyld jeg skrive unge fyre, mener bare unge.. unge er alderen 16-35. var bare en ide jeg havde....   

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:35

Kliv:

- Tror ikke firmaer som smart guy osv. vil betale for et link på din side, sorry :( Selvom tænkte at et link til deres side hvor tøjet kan handles ville være smart, men nej, fordi...

Smart guy, trendfighter osv. er mode, selvf. men det meget mainstream, og du ser fx. aldrig i de store mode magasiner, køb dit tøj på smart-guy osv.
Mode er i hvert fald for mig, tøj du finder i de små sidegader, som ikke særlig mange andre har, lidt anderledes, en trend du selv skaber el. noget helt.....

Næste gang bør du nok lige tjekke op på tingene inden du poster noget. For JO Smartguy, Smartgirl osv vil ALTID gerne deltage. Det er sådan de fortsætter med at brande deres forretning, og de gør det allerede i stor stil!

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 17:37

tak. er nemlig helt korrekt, sådan noget gør de i stor stil

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Kliv:

- Tror ikke firmaer som smart guy osv. vil betale for et link på din side, sorry :( Selvom tænkte at et link til deres side hvor tøjet kan handles ville være smart, men nej, fordi...

Smart guy, trendfighter osv. er mode, selvf. men det meget mainstream, og du ser fx. aldrig i de store mode magasiner, køb dit tøj på smart-guy osv.
Mode er i hvert fald for mig, tøj du finder i de små sidegader, som ikke særlig mange andre har, lidt anderledes, en trend du selv skaber el. noget helt.....

Næste gang bør du nok lige tjekke op på tingene inden du poster noget. For JO Smartguy, Smartgirl osv vil ALTID gerne deltage. Det er sådan de fortsætter med at brande deres forretning, og de gør det allerede i stor stil!

Nej

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:57

Kliv:

Nej

Der er så intet bedre, end folk der ik kan erkende de tager fejl...

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:10

Jeg er igang i øjeblikket med at starte en virksomhed. Jeg kommer forhåbentlig i kontakt med massere af udenlandske webshops, hvor nogen af dem vil yde salg af tøj. Så hvis din side bliver fed, vil jeg da klart råde dem til at opsøge din side. Det vil da være god reklame hvis det bliver vist ordenligt, og deres potentielle kunder kan se andre med tøjet på. 

Jeg personligt køber meget tøj udenlandsk. Synes det er fedt at gå i tøj, som man ikke ser 1000 andre gå i. :)

Så få pudset konceptet af og kom i gang! :)

Mvh

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)