du skræmmer mig overhovedet ikke.. hehe.. fordi det er slet ikke det der som er i mine tanker. Jeg har allerede snakket med smartguy de synes det er en kanon ide, der skal bare flere til end dem, men jeg snakker ikke om sådan noget gade mode osv, fordi det er ærlig talt ikke særlig mange der går op i, i det marked jeg kender, jeg vil henvende mig til de unge fyre, og sælge meget af de kendte mærker sådan som butler, munkholm, axel, quint osv. |
needit:du skræmmer mig overhovedet ikke.. hehe.. fordi det er slet ikke det der som er i mine tanker.
Jeg har allerede snakket med smartguy de synes det er en kanon ide, der skal bare flere til end dem, men jeg snakker ikke om sådan noget gade mode osv, fordi det er ærlig talt ikke særlig mange der går op i, i det marked jeg kender, jeg vil henvende mig til de unge fyre, og sælge meget af de kendte mærker sådan som butler, munkholm, axel, quint osv.
Husk, tag ikke kritik personligt på amino.
gademode, de tager billeder af folk med god stil på gaden. du skriver: Så vil tage billeder af folk på gaden, vise deres stil og sådan.
Nu vil du kun henvende dig til unge fyre,aha, hmm, før skrev du: Så vil jeg vise alt hvad der er mode af tøj på siden, til mænd og kvinder.
du skal måske lige have lidt mere styr på projektet Daniel, men held og lykke med det!
Kliv