Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæælp! Er min webshop en fiasko?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit firma har tidligere beskæftiget mig med salg og montering af gps, taxameter og håndfri mobilløsninger i biler.

Nu har jeg åbnet en webshop med salg af mobiltelefoner, men der sker IKKE EN SKID. Shoppen har godt nok kun været online i 4 dage, google har genereret ca 300 besøgende i disse 4 dage. Men jeg har ikke fået én eneste ordre???

Er jeg utålmodig? Hvor mange besøgere skal man regne med at der går imellem ordrene? Eller er der noget helt galt med min shop som er årsag til manglende ordre ??

Tjek den ud her: WWW.INNOVESTA.DK

Klaus Kjelstrup.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tålmodighed er en dyd... Hvordan kan du allerede efter 4 dage begynde at stille spørgsmålstegn?

Ville du selv bestille første gang du besøger en side? Og ville du gøre det hvis siden var helt ny?
Hvis du stiller dig selv de spørgsmål, som du stille os andre, så finder du nok et logisk svar...

Så det er bare at arbejde videre, og følge den plan der er lagt, så skal ordrene nok komme, hvis priser, leveringstider, service mm er iorden!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Velkommen til Amino.

Først lige en lille detajle, skriv aldrig ordet "hjælp" i overskriften det er ikke en fordel Smile

Jeg kan godt forstå du ikke sælger, jeg troede ikke det var en shop jeg var kommet ind i. Jeg vil råde dig til at få lave et anden design og opsætning af dine vare.

Hvis du selv laver det vil jeg råde dig til at kikke lidt rund og se hvordan andre gør det ellers betalt et firma for en sådanne opsætning det vil  kunne svare sig.

Held og lykke med  det

/allan

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Allan.

Nyt design. Min første tanke var heller ikke: dette er en shop der sælger mobiler.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender alt for godt det der med at være utålmodig - og 4 dage kan føles som en evighed. Mens du venter vil jeg anbefale 2 ting der hvertfald kunne få mig til at købe fra siden hvis jeg ellers stod og manglede en mobil

1) Kan se det er en DanDomain shop du har - få den til at vise "lagerstus". Der står godt nok leveringstid (2 dage), men hvis jeg som kunde i en webshop ikke kan se om de har den på lager eller ej, så bestiller jeg intet - min tillid til webshop's backorder system er meget lille :)

2) Når jeg finder frem til den telefon jeg synes ser lækker ud, så står der kun et par liniers tekst om den - så laver jeg "copy + paste" af modelnavn og søger videre på nettet for at finde beskrivelse - og måske lander jeg et sted der har fuld produktbeskrivelse og en købeknap.

Har lige lavet en stik-prøve kontrol af dine priser - og de er ganske konkurrencedygtige.

Mvh
Leif

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

flot med så mange besøgende(hvis det er fra den organiske del) :) 

Bakker Allans kommentar op. Du er nødt til at få et andet design lagt op på din løsning. Eller ihvertfald nogle køb nu knapper ud på forsiden så man kan se at det faktisk er en shop. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du kunne måske også overveje og søge optagelse i databaser som mobilpriser.dk, samt et e-mærke.

Men ellers giver jeg de andre ret, der kunne arbejdes lidt med opstillingen af dine produkter m.v.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Tro den første store fejl du har gjort er at lægge siden ud allerede nu, for den er jo slet ikke klar, Der er stort set ingen vare og personligt turde jeg ikke handle der. Hvordan er det med garantien på terminalerne ? Er de købt indenfor EU eller er de fra Dubai?.

Jeg havde (Bemærk) jeg skriver havde fordi jeg havde over 1500 varer alle originale på min shop og til trods for at jeg var meget billig, og derfor skulle sælge meget på grund af prisen. kunne det ikke betale en drengs lommepenge bare at passe shoppen.

Klik rundt på nettet og se hvad andre har at tilbyde af varer og ikke mindst prisen, så vil du se at du slet ikke har sat dig ind i hvormeget arbejde og ikke mindst udgifter der er forbundet med at have sådan en shop.

Garanti rep bør ikke sendes til dig men på et autoiseret Værksted for at spare tid og ikke mindst, den håndtering du har efterfølgende. Jeg havde opbygget et stregkode system så man skulle kunne følge sin telefon og se når tekniker havde kikket på den og hvad der gjorde at den ikke var færdig. og aligevel ringede folk når der var gået 2 dage.

Nu var det ikke for at tage modet fra dig men du har langt igen, og vælger du at kaste dig ud i det i den store stil, skal du være klar over at du kun har et parameter nemlig prisen og kun prisen.

Overvej nu også lige at alle har 14 dages returret på handel på nettet, og hvad vil du gøre når du får en udpakket telefon retur ? som du nu ikke kan sælge som ny.?

Held og lykke med projektet.

Kenn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med de andre, at den designmæssigt kke virker helt færdig ? Men ellers er 4 dage ingenting - mange webshops får først 1. ordre efter 1-2 måneder, så at have en webshop kræver tålmodighed og hårdt arbejde :-) held og lykke og god arbejdslyst , mvh Pernille   

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ryd forsiden til fordel for nogle produkter fremfor reparationsprocedure. Din forside er vigtigst, og hvis du først vil fortælle mig hvordan du vil reparere min telefon inden jeg har købt den giver det mig et indtryk af, at du regner med at den går i stykker.

Frem med produkterne og købknappen og gem alt det formelle om på en sekundær side.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)