Jeg arbejder jo med salg og har gjort det i mange år. Jeg er 44 år og har været sælger/salgschef/salgsdirketør m.m. siden jeg var 16 år :-).
Jeg får en del henvendelser for de unge iværksættere og for nogen, som ikke synes at salg er det sjoveste i verden. Som I jo alle ved, er salget en STOR del hvis man vil have succes med sin egen virksomhed. Jeg har fået den ide, at vi måske kunne lave et "mini seminar" eller et netværk hvor vi kan mødes en gang i mellem. På dette seminar kan jeg hjælpe jer, med alle de spørgsmål der måtte være mht salg. Jeg har lokaler i Hellerup hvor vi snilt kan være 8 - 10 stykker pr. gang.
Ingen ting er jo gratis, men jeg vil sige, at hvis vi er 8-10 stykker pr. gang og spytter lidt i kassen hver, så kan vi fint få nogen gode timer sammen til en billig penge.. Hvad siger I ?
Lyder meget interessant og et godt initiativ. I disse tider skubber mange det nok grundet at der ikke står et decideret forslag til dato samt tidsrum, så hermed en opfordring til at komme med et sådant (nok bedst i januar) og mon så ikke "vi" bliver fuldtallige.
Jamen jeg har et par stykker som gerne vil, så hvis vi kan finde en 4-8 stykker mere så går det løs. Jeg kan godt høre, at der er en del herinde som efterlyser lidt telf. salg m.m.
Hej Marlena, Jeg har en stak som gerne vil igang, men du kan komme med når det passer og ellers kan vi lave 2 grupper, det er mig lige meget. Der er nemlig "kun" jeg tror det 8 pladser i det møde lokale (ellers bliver det for varmt ). Så jeg smider en ny tråd med 2 datoer nu d. 09.12 og en dato der hedder 13.01.2010.. er det fint ?