Havde samme problem for et stykke tid siden og fik hjælp af et par flinke Aminoer herinde. Det lykkedes mig at lave et kort link ( www.facebook.com/Indretning ). Dette kunne jeg gøre UDEN at have 100 fans endnu. Det må også kunne lade sig gøre for dig. Desværre husker jeg ikke helt hvordan, men det er der sikkert en herinde der gør.
Det kan vist ikke blive meget kortere, og jeg tror ikke det kan laves på anden måde lige pt. Medmindre en programmør lige at fiks på fingrene og laver noget smart.
Er det ikke kun 25 medlemmer? Vi har lige lavet det og jeg synes da ikke, at det var efter 100 medlemmer, at vi fik det.
Med venlig hilsen
Flemming
Hej Flemming,
Jo, det da da blevet ændret, kan jeg se. Har netop nu ændret navnet på en side med kun 65 medlemmer., og det forløb problemfrit.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nu var der så lige et andet problem. Petdreams.dk er oprettet som en gruppe under en privat profil, som jeg mener var den eneste måde at gøre det på da vi oprettede, men hvordan rettes www.facebook.com/PetDreams.dk , så den linker til firmasiden og ikke en privat profil?
Ved ikke hvordan du ændrer din gruppe, men kan du oprette en fanside i stedet, henvise dine fans fra gruppen hertil og så ad denne vej lave et link til din hjemmeside?
Jeg mener ellers at kravet oprindeligt var 1.000 fans/medlemmer, men det er der åbenbart slækket på.
Nu har jeg lavet www.facebook,com/fairtime til min fanside, men den mulighed, som jeg tidligere har benyttet mig af, var via DNS setup at lave en viderestilling fra facebook.fairtime.dk til min fanside (med den lange gamle adresse)