|
Hej amino
Er der ikke nogle talenter inden for skilte herinde ? Vi søger flere forskellige slags skilte |
Kunne godt bruge lidt mere info, er det den grafiske opsætning eller selve skiltet fysisk du søger assistance til?
Debat
|
Kunne godt bruge lidt mere info, er det den grafiske opsætning eller selve skiltet fysisk du søger assistance til? |
|
Jeg kan godt hjælpe både med opsætning og trykning af alle slags skilte. send mig bare en mail med lidt mere info på info@telic.dk mvh. Claus Lillevang Telic - WebDesign |
|
Jamen det skal du da få, det er faktisk til det hele vi skal ha lavet skilte flere steder både hvor det er Klistermærke men også i alu |
|
Du skal være velkommen til at sende en email til info@123design.dk med lidt mere info, så skal jeg give dig et tilbud.
|
|
Tag fat i Troels fra UltimateWeb.dk . Han kan helt sikkert hjælpe dig.
Hils endelig. |
Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv
|
Hej Martin Den opgave kan jeg klare både på den ene og den anden måde og med den ene eller den anden slags skilte ! Smid en mail på : kennbo.grafik@gmail.com
hejsa Kenn Bo |
Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !
Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk
|
Hej Martin, Du kan sende lidt info om din opgave til ja@brandsurface.net - så giver vi gerne et bud. Hilsen John |