Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotografisk site opbygget

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folket! 

Så er mit nye fotografiske site ENDELIGT on-line. Har hængt lidt med numsen da der har været flere webfolk ind over. Jeg er lidt nysgerrig om der var nogle dygtige folk der kunne komme med lidt gode råd og lidt kritik i forhold til sites struktur og brugervenlighed etc.

Bryllupsfotograf - www.forevigt.dk

Mvh

Søren Højberg 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:30

Hej Søren

Flotte billeder.

Et par tanker efter jeg har set dit site:

1) Det største problem jeg altid har når jeg ser en fotografs side er troværdighed. Forstået på den måde at jeg ved at det er normalt at man i sine gallerier viser sine flotteste billeder. Det er jo fint nok, men derved opstår der også en stor tvivl, nemlig om fotografen er i stand til at producere lige flotte resultater HVER gang. Tager man mange billeder, så er der jo en vis sandsynlighed for at nogle af dem bliver flotte. Men man kan sgu ikke være sikker på at ALLE billeder bliver lige så gode som på hjemmesiden / galleriet. Jeg frygter derfor tit at blive skuffet. Ikke at jeg er på udkig efter en fotograf, men hvis jeg har disse tanker, så har andre det måske også - og så er det en udfordring du skal arbejde videre med.

2) Din prislister.......... puha......... min første indskyldelse er.... okay hvor meget kommer det så til at koste inden jeg er færdig? + 500 for dit +3500 for dat +200 for dut + 2500 for dit........ det virker ved første indtryk MEGET uoverskueligt. Jeg ville foreslå at ændre prisstruktur. Enten som en timebetaling, hvor du forklarer hvad man kan forvente for X antal timer. Eller bedre endnu - lav nogle pakkeløsninger. Det er lettere at "spise". Når brudeparret så har vlgt løsning nr X så er det altid muligt at foreslå nogle forbedringer / mersalg.

3) Du fokuserer ikke særlig meget på folks behov, men derimod en hel del på produktet - nemlig dine billeder. Det er forståeligt nok - bare ikke særlig effektivt. Er folk interesseret i bryllupsbilleder, eller er de interesseret i minder? Hvorfor ikke en kæmpe overskrift på din side med noget ala:

Hvordan Vil I Huske Jeres Bryllup?

1. Romantisk
  2. Kunstnerisk
  3. Traditionelt

Der skal så stå "romantisk" inde i det første billede "kunstnerisk" på det andet billede etc.

Nedenunder står der så....

...... uanset hvad så giver Forevigt.dk dig uforglemmelige billeder...

Eller noget i den stil......

Hilsen Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:59

Tilføjelse til forrige supersvar har jeg kun et par enkelte punkter.Smile

menu punkter book her og kontakt , skal man køre musen venstre over ned lave det det til et direkte links , så skal man ikke klike flere gange , sad lidt og fumlere med at komme ind på disse 2 sider gik et par minutter så fandt jeg ud ad det.

Kontakt sæt endelige både dit telefon op , der og sæt dit Cvr. Nummer også der , jeg vil helst ringe og bestil en fotograf ,jeg ville aldrig sende en e-mail , for jeg har da altid et par spørgsmålSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:44

Lige en hurtigt anmeldelse af sitet, uden at gå så meget i dybden, men baseret på første indtryk:

Flotte billeder! Også god varietet i billederne, som viser, hvad du er i stand til som fotograf.

Er ikke så glad for menuen, men ok, den virker og det er jo det vigtigste.

Jeg synes, at booking-siden, som må siges at være et af de allervigtigste elementer på siden, godt kunne være lidt skarpere og mere appetitlig. Det er jo trods alt her, du skal hente dine klienter, og det skal egentlig bare køres hjem, når de når til denne side. Lidt forslag og kommentarer:

1. Stramt eventuelt designet lidt op på denne side og sæt måske et af de bedste billeder ind.
  2. Det virker som om, at teksten "Vis beskrivelse" ligger lidt lavere i forhold til teksterne til venstre, i hvert fald i min browser.
  3. Det virker også lidt skræmmende, at man allerede på denne side forpligter sig til en 50% betaling. Det ville måske være rart for en del kunder at nøjes med et uforpligtende samlet tilbud og finde ud af, om I har en ledig fotograf på denne dato?

Men ellers ser det godt ud og billederne er som sagt rigtig gode! Og det er jo det vigtigste - men kan du på sigt rette designet lidt til, ville det give bonus tro jeg.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)