Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En af grundene til at Amino er genialt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Midt i nogle af de her lettere negative indlæg, ville jeg lige smide et positivt. Ikke noget ekstraordinært for nogen med absolut fedt for mig. Søgte nogle personer at løbe en forretningsmodel igennem med - indenfor et specifikt område og bum bum 5 min efter havde jeg det, svært at finde andre steder :-)

http://www.amino.dk/forums/p/74771/470885.aspx#470885

Bare en af de mange gode ting ved dette gratis medie

Keep Swinging - Amino

Kim Kampp

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:45

Hej Kim

Super med lidt positive vibrationer. Jeg har selv skrevet lidt om på min profil hvor glad jeg er for Amino.

Langt de fleste må være mere end tilfredse siden de er her. Men ja evnen til at rose hinanden er ikke altid den mest fremelskede, desværre.

Og desuden så trækker negative overskrifter altid en god following. Det det ældste markedsføringstrick i bogen. Og bruges selvfølgelig også i mellemmenneskelige relationer, når folk skal opmærksomhed. Som du sikkert kender til som coach. Energivampyrer ved jeg at de kaldes.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 19:40

Hej Jimi

Tak for dit input
Det berør et fantastisk spændende emne, faktisk er det således, at vores sprog har udviklet sig således, at vi bruger flere og flere negative vendinger i forhold til positive, hvilket i sig selv er selvdestruktivt. Da vi jo både taler med andre og i manges tilfælde i højere grad med os selv.

Har flere gange lavet en lille sjov øvelse, hvor medarbejderne på en arbejdsplads har fået til opgave: Oprigtigt og ikke påfaldende at rose 1 kollega for et eller andet professionelt som personligt 1 gang om dagen i 2 uger. En opgave som ofte ender ud i, at målsætningen må sættes ned til hver anden eller tredje dag, – giver lidt eftertanke, da en øvelse med modsat fortegn ikke er så besværlig.

Marketingsmæssigt og nyhedsbaseret kan kun dig ret, nok lige med en tilføjelse af sex – og en fejlprojektering af, hvad der er rigtig negativt og ikke. Var eksempelvis lige inde over tv.dk i dag, hvor en af tophistorierne var ”Hugh Hefner tæt på at dø ved brug af sexlegetøj”. – ”Spændende” læsning når vi har et historisk klima topmøde, kommunevalg, oversvømmelse i England, en håndfuld krige verden og vores generations værste økonomiske krise. For ikke at nævne solstråle historier som – ups, kan ikke lige komme på nogen "> :-)

Keep Swinging

Kim Kampp

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:11

Hej Kim

Ja, jeg kan huske Tony Robbins også talte om en mental diæt han var på. Nu er han jo kendt for at ultra optimistisk og altid lede efter løsningen i stedet for at fokusere på problemet.

Han sagde dog at den mentale diæt han tog var det sværeste han nogensinde havde gjort. I bare èn uge , skulle han hver gang han tænkte bare èn " dårlig" tanke vende den til noget positivt. Her taler vi ikke bare om at tale pænt til sig selv eller hinanden, men ALLE tanker.

Men ja så længe det er COOL at være deprimeret , aggressiv og nærmest psykopat, så er der desværre lange udsigter til en forbedring.

Det jeg selv gør , er at jeg meget sjældent følger med i nyhederne, ikke fordi jeg ikke kan rumme det, men jeg gider ikke have det indenbords. Til gengæld ser jeg lige nu Extreme Home Makeover på TV3 , som handler om at handle og hjælpe mennesker i nød.

Man skaber sine egne tanker, virkelighed og udbytte.

Som en idiot engang sagde til mig : ret din vrede imod vredens udgangspunkt og få det ud af systemet, i stedet for at lade det gå udover uskyldige. Det lærte jeg meget af. Han svinede selv folk til dagligt, men derfor kunne have jo godt have ret

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)