Hvad kan du lave for 2000 :) ? |
Det var ikke meget.
Man kan ikke få meget for de penge. i kan dårligt nok få et fuldt design for 2000,-
MVH Kim
Hvad kan du lave for 2000 :) ? |
Det var ikke meget. Man kan ikke få meget for de penge. i kan dårligt nok få et fuldt design for 2000,- MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hvad koster et fuldt design? :) |
Hvorfor finder i ikke et gratis template, hvis i har et så lille budget? |
For 2000kr kan du typisk faa en Wordpress opsaetning med enten et tilpasset template eller et mellem-proff hjemmelavet design. I den gode sags tjeneste vil jeg ihvertfald gerne lave det til jer og hjaelpe jer godt igang for de penge :) mmc@mc-solutions.dk |
Ja, jeg kan i hvertfald ikke gøre det så billigt MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Altså vi har jo, for at sige det mildt, nærmest ingen erfaring med at oprette og designe hjemmesider :) 1PersonShooter |
Hejsa, Interessant koncept! Jeg er lidt i tvivl om hvordan det skal fungere i praksis. Skal man downloade spillene, eller sender i fysisk spil til folk? Jeg spørger, fordi det har en vis indflydelse på hvordan betalingsløsningen skal strikkes sammen ;-) Mvh |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Altså vores ide, er at man downloader spillene digitalt, altså direkte på computeren, og så får man en kode til det givne spil, som så virker i den periode man vælger at leje det i :)! 1PersonShooter |
ok, det vil altså sige at i skal bruge en hjemmeside med design, forum, shop, brugermodul, et program til computeren som håndtere spillet så det ikke misbruges og kan downloades, en serverplads til spillene og en programmør som laver om på spillene så de ikke kan blive misbrugt og meget mere. og hvad i nu ellers ikke har tænkt over som også skal med. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig