Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af SpanskeVine.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er lancering af SpanskeVine.dk tæt på. Og vil meget gerne have hvis I dejlige amino''er gider at tage et kig og fortælle om jeres oplevelse.

Jeg har følgende ting I gerne må tænke over:

Prøvesmagning - er det til at gætte hvad det er? Kan I finde et bedre ord for det? Har tænkte på smagskasse - eller noget i den stil. Tror folk ikke det er gratis når der står "prøvesmagning"?

Vinguiden - Er overskueligheden ikke forsvundet? Hvordan ville I gøre det i stedet?

Tapas opskrifter - Lidt for lang smørre til at starte med - skal det gøres anderledes? Ideer til hvordan?

Vinklubben. Er det okay at folk ikke kan læse om hvad det er? Det er nemlig en klub som kunder har gennemført ordren bliver inviteret med ind i.

Og ja - der kommer et amino tilbud der basker når vi lige har fået trimmet resten af siden.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41
Virkelig gennemført, det med at opsætte online web-shops er du efterhånden ekspert i :)
... kan ikke rigtig kome med noget kritik, men siden fortjener virkelig noget ros.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:07
Som Tommy også siger ser det rigtig godt ud.

Månedens tilbud virker ikke hvis man klikker på overskriften :) der mangler lige et show i adresselinien.

Prøvesmagningen synes jeg er meget diskret, og måske endda svær at få øje på, i første omgang troede jeg det var vinsmagning, og at du allerede havde omdøbt menupunktet.

Når man trykker på vinen så der kommer et stort billede, kunne man godt få den til at komme i en popup istedet for en helt ny side, men det er nu en lille detalje.

Når man først har fået prøvesmagning aktiveret. men falder over en vin man egentlig gerne vil have 12 stk af, så kan jeg ikke finde ud af at komme ud af prøvesmagning, for derved at kunne bestille flere vine igen.

Jeg ville personligt bytte om på anmeldelser og indkøbskurv, så inkøbskurven altid står øverst i højre spalte.

Direkte link, eller i det mindste bare aktivt link til den artikel hvor der tages et udsnit fra. (anmeldelser i højre side)

Ved vinguiden kunne jeg godt tænke mig der kom lidt flere forslag end bare en enkelt ved hver begivenhed. Så man har lidt at vælge mellem, hvis man nu har været kunde hos jer før.

Istedet for drik/gem ville jeg nok skrive drikkes/gemmes det lyder lidt pænere i mine øre :)

Hvad betyder u.å - Uden årgang? og i så fald hva dækker det over  er ikke den store vindrikker.

Tror det var alt jeg kunne finde, ellers flotte behagelige farver, god struktur, alt i alt en god shop.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:28
Tak for roserne - er også rigtig godt tilfreds med udtrykket i shoppen. Føler virkelig indholdet er på toppen, så nu skal det bare rettes til.

Har overvejet pop-uppen - men lidt bange for pop-up killers osv. Resten er rettet, dog ikke helt sikker på det med indkøbskurven. Vil gerne have de anmeldelser får stor opmærksomhed - dem der virkelig sælger vinen. Meget få af anmeldelser er tilgængelig online, så derfor er der ikke noget link. Det er nu muligt at deaktiver rabatten i top menuen.

Ja hvad betyder uden årgang egentlig. Må jeg lige spørger eksperten om, jeg står jo bare for udtrykket og funktionaliteten, og han sørger for al viden.

Tak for jeres feedback ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 14:38

Popup killers burde vel ikke være noget problem, da det jo ikke er en automatisk popup men en popup brugeren selv fremtvinger, det tager min popupkiller ihvertfald ikke.

Lige en lille stavefejl på siden med prøvesmagning

Vi vil gerne have du får smag den spanske vin, derfor dette tilbud:

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:44
Er rettet til ... :-p

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:23

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:30
Heh, Lønne, det vidste du jo ... men du har jo 4 vingavepakker, tror ikke vores målgruppe er helt ens.

Underligt den ser sådan ud, i min firefox ser den ganske fin ud:
http://spanskevine.dk/firefox.gif

Edit: Ahhh du har forøget skriftstørrelsen - din laban - skru den lige et tak ned - så burde den være der.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:45
Dato: 08-10-2006 15:29:39
Forfatter: cygnet

Heh, Lønne, det vidste du jo ... men du har jo 4 vingavepakker, tror ikke vores målgruppe er helt ens.
Underligt den ser sådan ud, i min firefox ser den ganske fin ud:
http://spanskevine.dk/firefox.gif
Edit: Ahhh du har forøget skriftstørrelsen - din laban - skru den lige et tak ned - så burde den være der.

Jeg overlever nok, vinmarkedet er vel stort nok til en til :-)

Men skriftstørrelsen er som den skal være... Amino ser f.eks. fin nok ud (bortset fra den idiotiske Comic Sans).
I MS IE ser siden fin nok ud med placeringen af elementer, men skrifttypen ser stadig sjov ud. Kan da ikke udelukke at det er min computer, men blot underligt at det kun er din side som gør det.
ÆØÅ mangler uanset browser. Her er en af Firefox hvor jeg har sat font size en tak ned: http://www.nicit.dk/amino/spanskevine2.jpg
Check Prøvesmagning i toppen...

EDIT: Har ikke lige tid nu her, til at checke din kode for om den er skyld i fejlen, men prøv en tur her: http://validator.w3.org/check?uri=www.spanskevine.dk (ikke fordi jeg selv er god til at køre mine sider derigennem )

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 15:51
Intet problem med hverken menupunkter eller åøæ i min FF
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)