Jeg har i gennem 25 år solgt alt mellem himmel og jord. Jeg har været med ind over alle faser i salgt, pressearbejde m.m. Derfor kunne jeg godt tænke mig, at få fingre i en opgave hvor ALLE elementerne er indbygget samtidig. Så har du et produkt, en ide eller andet så lad os tale sammen. Jeg tænker at opgaven skal indeholde disse elementer:
Definer kundegruppen
Kontakte kundeemner
Booke møder
Afholde møder
Lukke ordre
Sende pressemateriale ud til pressen
Altså hele dynen på èn gang, så det ikke blot er en mødebooker opgave, men en opgave hvor jeg er med hele vejen rundt. Jeg har desværre ikke råd til rene provisionsopgaver, men vi skal nok finde en god løsning. Nogen der har noget spændende ?
Jeg kunne godt t;nke at g're brug af din salgt erfaring, men som opstart firma har vi p.t. ikkede fornødne midler til dækning af løn og omkostninger.
Men skulle det ske at du finder markeds føring af web-løsninger så kan vi lave en rigtig fornuftig aftale. Jeg er fuldt forstående at du ønsker mere kød på bene.
Jeg står med en fuldt udbygget job- projektportal med 100% fokus på designbranchen, www.designjobbank.dk. Portalen, som er den eneste af sin slags i Danmark, har bl.a. følgende funktioner:
Alt data i Designjobbank er redigerbart, herunder
tekst, data, produkter, sprog m.m. Dermed vil portalen altid kunne opdateres
efter det givne marked.
Indeholder det klart mest dybdegående søge- og registrerings system i hele branchen.
Statistik modul
der opdaterer alt væsentlig aktivitet på portalen.
Fuldautomatisk
fakturerings system.
Mulighed for
søgeagenter for både Designaftagere og Designudbydere, hvor nye opdateringer
sendes pr. mail. Derudover er systemet også gjort klart til at kunne servicere
søgeagenter via SMS.
Nyhedsbrev
funktion – kan udsendes til (1)alle brugere, (2)alle designaftagere, (3)alle
designkandidater eller (4)alle designbureauer.
Alt forarbejdet for portalen er gjort - det jeg mangler nu, er en person(er) med de rette salgskompetencer til at indfri det store indtjeningspotentiale, som konceptet indeholder. Såfremt du kunne tænke dig at høre mere, så kan jeg kontaktes på thomas@missingink.dk eller på 50 53 87 37.
Det er som du selv skriver svært at have midler til det hele, jeg har det på samme måde, men jeg skulle jo gerne betale husleje etc. Jeg har derfor ikke mulighed for at indgå en opgave/partnerskab på provision, desværre. Jeg synes dog din tanke om at lave IT opgaver i Thailand, er super god.
Det ser flot ud. Jeg har en del erfaring med jobportaler, da jeg har lavet en del i StepStone i gennem tiden. Hvad er priserne på jobopsalg og banner ?
Hvordan er dit oplæg til afregning jf. mit svar til Michael i samme tråd.