Først og fremmest, så synes jeg det er en rigtig fin side du har fået op.. Har blog et par små detaljer..
Indeunder hver side, har man underpunkter i venstre side som tekstlinks. Det synes jeg dog virker lidt utydeligt at det er undermenu punkter... Du kunne f.eks symbolisere det med en lille pil etc.
Derudover synes jeg dine tekstlinks i toppen er for mørke - det er svært at læse ved mouse over..
Blot en tanke :
Ved ikke om det er muligt at indsætte en pil, men ved da se om ikke det kan gøres mere tydeligt.
Det er de 3 menupunkter helt oppe i toppen du mener, ja de kan godt være lidt svære at læse når de skifter til blå tekst, men tror jeg er rimeligt låst der.
ret fedt det der loftsrum, men mangler lidt billeder.
Der er billeder i de links der ligger til fotoalbums, men kunne måske smide flere af dem under hver reference. Vil bare ikke risikere at siden bliver lidt for "tung".
Herg:
- lave deciderede billede cases af nogle fede projekter, få de lækre detaljer med. samt at det skader ikke at få et sødt statement fra kunden, som tak for den statement får de da lige en "logo tommestok" eller noget fint.
Kunne godt lave en større reference på de lidt mere omfattende sager, så der er lidt mere at se og læse, men ville du bare lave det som en selvstændig side om "renoveringstypen", eller holde det på referencens side ?
- lave deciderede billede cases af nogle fede projekter, få de lækre detaljer med. samt at det skader ikke at få et sødt statement fra kunden, som tak for den statement får de da lige en "logo tommestok" eller noget fint.
Jeg vil i stedet for opdele det som informationssider hvor sådan opgaver gennemgåes, så bliver det også nemmere at vise billeder fra A-Z over projekterne, feks. over hvordan en renovering, tagrenovering, køkkenrenovering, tilføjelse af ny 1.sal , udnyttelse af eksisterende uudnyttet 1.sal osv. forgår.
Men i forbindelse med cases, så kunne jeg nok opstille dem med lidt flere billeder og detalje fotos, uden at behøve at smide en masse tekst mere på de sider.
Herg:
- og lige præcis den du nævnte oven for med telefon tiderner... få det ind på siden.. det er et super godt slogan at køre på "ring om aftenen - når vi er på arbejde snakker vi ikke i telefon"
Havde jeg slet ikke tænkt på, skal bare lige have den formuleret korrekt, så kommer det helt klart ind på kontakt siden...:)
Og fik lige lavet 2 sider mere omkring simpel udskiftning af tegltag på 1 plan og en simpel udskiftning af tegltag på 1½ plan, laver selvfølgelig også disse sider hvor det er mere omfattende tagrenoveringer frem for en simpel udskiftning af tag, så man kan se forskellen mellem de 2 ting.
Har stadig problemer med rester af denne toolbar, nogen der ved hvordan jeg får den tracket på siden ?
Ved at den stadig tælles med på siden med teksten wait flere tusinde gange, har fundet de fleste her i dag har fjernet over 100 af dem, fandt nemlig ud af at den skabte flere tusinde forekomster af WAIT på min side, men den spøger stadig på min side, men kan simpelthen ikke finde den.