Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønskes: Tilbud på design og opsætning af osCommerce webshop.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

En partner og jeg er desværre kommet i den situation, at firmatet bag (enkeltmandsfirma) design og opsætning af vores Osc. webshop, af "personlige" årsager er sprunget fra projektet her midt i det hele.

Webshoppen er halvt færdig og burde være kørende, så det er ret frustrerende.........

Vi mener at have fundet den rette template som blot skal oversættes og sættes op med div. Indlæsning af logo og skift af anden baggrundsfarve. Vi er 100% sikre på hvordan siden skal fungere og har lavet div. indhold klar som skal ligges ind på sitet. Indløsningsaftale med PBS ligger og venter og div. vedr. Epay er klar..........

Er der nogen som vil give et tilbud på færdiggørelse eller starte på en frisk, så hører jeg gerne fra jer snarest?!.

For flere opl. send mig en pm.

Hilsen
Martin

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 22:12

Tag kontakt til aboutweb.dk  - de har udført en del opgaver

for os. 100% tilfredstillende. Ved også at andre her på Amino jævnligt

bruger dem. Held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:25

Er det noget der haster meget, så prøv denne adresse: Håber i kan bruge indlægget.

http://www.templatemonster.com/ecommerce-templates.php

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:30

Jeg vil forslå dig at prøver at kikke på denne adresse. Den er både billig og hurtig. Jeg kender dog ikke selv produktet, men hvem ved, måske er det noget, og så har du jo en pris, at gå ud fra når du forhandler andre steder. Håber du kan bruge indlægget.

http://www.templatemonster.com/ecommerce-templates.php

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 22:38

Tak for opl. men vi har købt det rigtige template. Den er online men kun 50% færdig.....

God aften.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:09

Hej Martin,

Vi kigger gerne på det for dig. Du kan få et bud inden vi kaster os over det. Du er velkommen til at se vores referencer på www.togidata.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:54

Hvis du smider en PB (privat besked), så skal jeg gerne henvise dig til et dygtigt firma!

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4
Hej Martin,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale. prøvede at sende dig en PM, men du skal lige aktivere denSmile

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:19

Hej Martin,

Hvis jeg var dig ville jeg ligge opgaven op på Amino Freelancer http://www.amino.dk/freelancer så går der ikke lang tid før du har nogle seriøse bud.

Held og lykke med projektet :-)

Mvh

Peter

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 22:50

Hej Thomas

Jeg har sendt dig en mail, og ser frem til at høre fra dig.

Hilsen
MartinSmile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)