Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:25

Nu virker facebook.. men der kan ikke vises billeder..

Og jeg tror, at om ét, max to år, vil mange holde op med at bruge facebook. Da man bruger så meget tid på det og når folk er blevet venner med alle deres 500  venner (host), set hinandens sociale netværk, set tusindevis af billeder af hinanden, tror jeg luften begynder at gå ud af denne verdens omspændte ballon.

Jeg ved godt, det altid vil ligge til vores nysgerrige væsen, at vi gerne vil følge med i hinandens liv. Nu kender jeg ikke lige talene for registrerede facebook-brugere, men er hvis halvdelen af alle mennesker på jorden snart har en bruger, kan man da næsten regne ud, at interessen for sitet vil falde. Så få det da solgt! få det da solgt! siger jeg bare..

Thomas skjødt, (som btw sidder på facebook og kigger med) 

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 22:27

Jeg havde dælme også solgt det på stedet. Om det så var 50 mill.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:27

der er ca 400 millioner nu og der kommer 250000 nye hver dag

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:28

Men det er jo det samme antal som amino bruger

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:45

Hold da op! men selvom statistikken siger at der kommer 250.000 nye bruger om dagen, kan det jo primært være i de lande, hvor facebook konceptet først lige er nået ud eller er i udvikling. Mens det andre steder, som fx Danmark hvor, (har jeg hørt) 2 ud af 3 danskere har facebook, interessen evt. er faldende? Vi for jo ikke af vide, hvor interessen falder geografisk.

Og når folk først har oprettet en bruger, også selvom de ikke længere bruger facebook, er det de færreste som sletter deres bruger. Derved mener jeg godt, at disse tal KAN være misvisende alligevel..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)