Ifølge dansk lov om domæner er der disse regler mener jeg at tolke at de overtræder loven
vidste de er købt før den 1. juli 2005, ,vil de bare brænde inde med en masse domæner , så domæne hajer er en uddødt race , på længere sigt . med der findes jo altid folk der overtræder loven
Til dem som har sendt mig en PB eller synes det er latterligt at foreslå at støtte en domænehaj, så læs lige mit indlæg igen!!!
Der står intet om at jeg foreslår, at man støtter eller køber domænet, der står blot hvilke alternativ der er til en klagesag, som kan være svær. Jeg kunne aldrig finde på at støtte sådanne mennesker selv, men når trådstarter spørger til de to alternativer, så er han nødtil at få et ærligt svar.
Så ik flere sure PBs, der hakker mig totalt ned TAK
Jeg takker mange gange for alle de fornuftige og relevante svar I er kommet med. Det er jo en total fornøjelse at bruge amino.dk
Jeg vil kvie mig meget ved at støtte domænehajen, men igen - det er ikke mig personligt, der skal betale. Og hvis vi kan tjene dem ind igen på kort sigt, så er 15.000 trods alt ikke vanvittigt meget.
Det kan være at vi lige venter et års tid og ser om der er mulighed for at benytte den lov, der er omtalt. Det haster nemlig slet ikke med at få fat i domænet.
Fik snakket med dk-hostermaster.dk , vidste du har nogle beviser at han har sendt en e-mail eller anden informationen der beviser han sælger domænet med videresalg ,med fortjeneste for øjet , skal du anmelde ham og du kan få overdraget domænet koster kun et telefon opkald og er en del billigere end 15.000 kr.
Der har lige været en sag hvor en har fået overdraget en der har ejet et domæne i 9 år ,hvad jeg nu kan forstå , har de skrevet til ham og tilbudt 500 kr. han kræver mere , derved havde de beviser på en e-mail og kunne gratis få overdraget domænet ,denne sag kan du bruge som udgangs punkt og håber selvfølgelige du har beviser på e-mail eller andet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows