Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVad hedder de virksomheder der lever af at sælge andres produkter?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om de findes, men jeg tænker der må da være bureauer som lever af at samle en pallete af produkter som de så får provision af at sælge.

Jeg skal bruge nogen der kan sælge mit produkt men har ikke mod på at ansætte folk, ved i om der findes så nogen?

pft

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:36

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:38

Hej Gert,

Jeg ved ikke om det er det er Affiliate Marketing du har i tankerne, men det foregår på den måde at du som sælger giver en provision pr. salg  eller en procent pr. salg. Jeg benytter det selv (som sælger) og er meget tilfreds med den form for afregning. Hvis du har en webshop, så kan du komme i gang hos partner ads for 1.000,00 (det der mindst skal indbetales), for de 1.000,00 kr kan du så få salg for 10.000,00 i din webshop (hvis du ønsker at betale 10% i kommision).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Hej Gertk99,

Måske jeg kan hjælpe dig, se mere her: www.i-m-d.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:52

Hvis nu du fortalte, hvilken slags produkt du vil have solgt, så kunne det jo være, at der var nogen, der meldte sig på banen Wink

Jeg gik tidligere ud og fortalte om vores "Kunder på et Sølvfad" men blev nødt til at lukke siden igen, fordi jeg blev kontaktet af alt for mange, der ønskede at vi skulle indgå et samarbejde.

Derfor er jeg i dag meget selektiv og scanner bl.a. tråde her på Amino for interessante muligheder.

Så hvis du har et godt produkt, så fortæl om det, i hvert tilfælde, så man kan få en fornemmelse af, hvilket marked du er i.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:34

Tak for de mange svar, jeg er ikke interesseret i at sige for meget om mit produkt lige nu.

Men hvis i har lyst så smide jeres mailadresser/telefonnumre så vil jeg gerne ringe op og tage en snak med jer når det bliver relevant. Jeg forestiller mig at det er b2b og ren provisionsaflønning, andelen kan vi diskutere.

Mvh

Søren

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:30

Hej Gertk99 ... Jeg ejer sådan en virksomhed.... men jeg er nød til at vide hvilket produkt vi snakker om, vi kunne eventuelt holde et møde efter du har sent mig noget meteriale . Mvh Djamilla Johansen mail Djamilla-johansen@live.dk

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 12:45

Kanonpriser.dk - PR til pede!!

Hvadanerikkehvaddusnakkerom[dot]com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)