Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man få...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvor dælen kan jeg købe Converse All star med for i på nettet? Helst denne model: http://www.converse.com/#/products/shoes/chucktaylor/112414 men det kan også være "outsider" serien.

Det skal være indenfor EU, så der ikke kommer told og moms oveni.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 00:29
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 00:58

Jo, jeg har søgt på google.de , google.dk , google.co.uk , idealo.co.uk , amazon.co.uk , amazon.de osv. Ellers ville jeg jo ikke spørge her? 

Men jeg ved de kan fås (chuck taylor med for), for jeg så dem i et butiksvindue i Frederikshavn tidligere på aftenen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:47

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=17069&productId=252154&SellingFlag=SearchText&extcmp=NO_AFF_K_SHO1

Dur det?

Jeg fandt bare mange modeller der mindede rigtigt meget om den du søger i går, ved at google mig frem. 

routes4you:

Jo, jeg har søgt på google.de , google.dk , google.co.uk , idealo.co.uk , amazon.co.uk , amazon.de osv. Ellers ville jeg jo ikke spørge her? 

Men jeg ved de kan fås (chuck taylor med for), for jeg så dem i et butiksvindue i Frederikshavn tidligere på aftenen.

Kan du ikke bare ringe til butikken og bede dem om at sende dem, mod at du betaler fragt osv. ?

Mvh

Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 09:52

1. De sko du har fundet er desværre ikke foret, eller er de?  Men der er ihvertfald ikke ret tykt.

2. Størrelsen går kun op til 39, og jeg bruger over størrelse 39

3. Jeg kan ikke huske butikkens navn, men det var bare de almindelige Chuck taylor bare med for i de havde.

Men jeg har fundet en Ungarnsk hjemmeside hvor de har dem, men jeg leder lidt videre, ellers tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)