Hej Amino´er jeg kunne godt tænke mig at der måske var nogle stykker der ville give sig tid til at gå ind på vores webshop netkurven.dk og klikke lidt rundt og se om der er noget der kunne "skræmme" en kunde væk hvilken opfattelse får du af siden? -betalingsfunktion, skræmmer den? -seriøs shop? -billigt / dyrt? -kvalitet / skrammel? -troværdig shop? -osv... tager selvfølgelig gerne imod bud på nye tiltag til forbedring (-: Mvh. Christian Kornmaaler |
Hej Casper,
Generelt fin side!Let og overskuelig, nemt at finde rundt i kategorierne.
Smed en rulle dollar-toiletpapir i kurven og det virkede fint at komme til betaling.. Måske kunne du omformulere teksten ved e-mail indtastning en smule, så folk ikke tror at de kun skal skrive den hvis de har handlet hos jer før, og dermed får fejlbesked. Fx:
'Her skal du blot indtaste din email adresse. Hvis du har handlet hos os før vil systemet samtidig finde dine informationer så du kun skal bekræfte at de er rigtige. Er det første gang du handler på Netkurven.dk vil du blive bedt om at indtaste dine adresse oplysninger.'
Lidt andet:
Noget af teksten bliver virker en smule 'grumset' i mix-selv barudstyr boksen i højre side.
Og så falder overskriften 'udtalelser fra kunder' lidt ud af boksen. Måske øveste del af boksen kan gøres større? (I Firefox på Mac i hvert fald)
Det er godt nok små-ting, men sådan noget jeg lægger mærke til. ;)
Derudover kunne det være fedt med et mere 'drengerøvs'-logo øverst til at give lidt mere 'pow' ;) - og måske bare lidt mere farver og lækkerier i topbaneret.
Mange hilsner Anja