Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noget der skræmmer på netkurven.dk???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

jeg kunne godt tænke mig at der måske var nogle stykker

der ville give sig tid til at gå ind på vores webshop netkurven.dk

og klikke lidt rundt og se om der er noget der kunne "skræmme" en kunde væk

hvilken opfattelse får du af siden?

-betalingsfunktion, skræmmer den?

-seriøs shop?

-billigt / dyrt?

-kvalitet / skrammel?

-troværdig shop?

-osv...

tager selvfølgelig gerne imod bud på nye tiltag til forbedring (-:

Mvh.

Christian Kornmaaler

Christian Kornmaaler
http://netkurven.dk/ -Bordfodboldborde, poolborde, dartskiver, bordtennis, airhockey og meget mere

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 22:31

Hej Casper,

Generelt fin side!Let og overskuelig, nemt at finde rundt i kategorierne.

Smed en rulle dollar-toiletpapir i kurven og det virkede fint at komme til betaling.. Måske kunne du omformulere teksten ved e-mail indtastning en smule, så folk ikke tror at de kun skal skrive den hvis de har handlet hos jer før, og dermed får fejlbesked. Fx:

'Her skal du blot indtaste din email adresse. Hvis du har handlet hos os før vil systemet samtidig finde dine informationer så du kun skal bekræfte at de er rigtige. Er det første gang du handler på Netkurven.dk vil du blive bedt om at indtaste dine adresse oplysninger.'

Lidt andet:

Noget af teksten bliver virker en smule 'grumset' i mix-selv barudstyr boksen i højre side.

Og så falder overskriften 'udtalelser fra kunder' lidt ud af boksen. Måske øveste del af boksen kan gøres større? (I Firefox på Mac i hvert fald)

Det er godt nok små-ting, men sådan noget jeg lægger mærke til. ;)

Derudover kunne det være fedt med et mere 'drengerøvs'-logo øverst til at give lidt mere 'pow' ;) - og måske bare lidt mere farver og lækkerier i topbaneret.

Mange hilsner Anja

Fra Billund
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:45

Hej Anja.

Tak fordi du ville bruge din tid (-:

lige nøjagtig der hvor man skal skrive sin mail, har jeg tænkt over at der er et svagt punkt da folk ikke bare kan taste adresse osv. med det samme og så kunne der øverst være feltet "hent stamdata" hvis man har handlet før...

med hensyn til boksen hvor teksten hopper lidt udenfor, kan jeg ikke gøre så meget ved da dette er en Openbizbox løsning, eller jo men så skal jeg til at have fat i en der kan finde ud af at rette design osv. og det koster jo (-:

topbanneret har jeg lige lavet, men er enig i at det måske er lidt tomt

grumset tekst tror jeg stammer fra photoshop )-: det må jeg se om jeg kan gøre bedre (-:

fortsat god weekend

høre gerne fra flere (-:

Christian Kornmaaler

Christian Kornmaaler
http://netkurven.dk/ -Bordfodboldborde, poolborde, dartskiver, bordtennis, airhockey og meget mere

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 06:18

Jeg er ikke så tosset med designet, det virker lidt skabelon-agtigt og desværre ikke seriøst. Mange ting mangler et grafisk touch og ser lidt kedeligt ud.

Jeg er lidt usikker på om det er en god idé med sætningen "død billig netbutik". Men hvis du vil fortsætte med det, så synes jeg det skal gøres lidt mere gennemført end de blodpletter.

Måske vil det være godt at minimere antallet af grafik-tekster og erstatte det med tekst for søgemaskinernes skyld.

Et par småting ...
· De røde link i bunden er meget svære at læse, dem må du hellere ændre.
· Teksten "Udtalelser fra kunden" står i to linier og bryder designet i Safari på Mac
· Der mangler et mellemrum i titlen på flere sider (Netkurven.dk -)

Hvornår har du åbnet shoppen? Prøv at se hvordan det går med designet og overvej om lidt tid om du kan investere i et flot webdesign.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 08:35

Hej Christian Kornmaaler

Din side er sådan set fin nok, men domænet er godt nok ikke særlig spændende: netkurven.dk? Det fortæller ikke særlig meget om butikken, og det er ikke et navn, som folk kan huske. Lav evt. en spørgerunde på Amino, om hvad de har af idéer.

Som nævnt ovenfor, fylder "udtalelser fra kunder" to linjer, og ødelægger designet.

Dertil vil jeg sige, at du skal have et flottere og større banner. Evt. noget flash.

Og selvom din side er flot, så matcher den ikke det nuværende banner, så der burde du måske overveje noget andet.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)