Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nystartet. design okay?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er farvesammensætninger du har brug for, skal du i stedet kigge på:

http://kuler.adobe.com/

Det eneste du skal have der, er et adobe id, som man gratis kan få... dette er dog kun hvis du gerne vil oprette dine regne farvessammensætninger, du kan vidst frit søge i de farvesammensætninger som folk har lavet. du kan søge på fx blue, eller måske bare et keyword som beskriver det du vil med siden. der er mindst 50.000 forskellige farvesammensætninger så vidt jeg har set.

MVH Kim tetzlaff

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:29

Har du tjekket dine konkurrenter ud?

Tror mængden, som allerede har svaret

- at design er en STOR faktor når du skal skrive om mode og stil, har meget ret!

Tjek evt. http://www.templatemonster.com/category/fashion/?from=1&order=date&cat=49
 - Hvis du ikke selv er så "god" til farverne, kunne du evt. købe et design her..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

I forhold til det du spørger om, så er hverken design eller logo ok. Det appellerer hverken til den stilbevidste eller teenageren, som artiklerne virker skrevet til.

Du er som nogle har foreslået, ganske enkelt nødt til at se hvad andre har lavet.

Nu kommer nok det mest nedslående, men jeg har ikke den fornemmelse at du skal bestille din første Porsche de næste mange år.

Grunden til jeg skriver det er, at folk der tænker stil. mode, trends m.v., de ville aldrig lave et oplæg som det du har lavet. Det er ganske enkelt for uinteressant. Måske det er bedre hvis du finder nogen at samarbejde med og præsentere din ideer for, som så måske kan føre den ud i livet sammen med dig.

Beklager hvis du får "nederen" over den direkte form, men der er ingen grund til at rose noget der reelt ingenting signalerer.

Er du sikker på du er interesseret i mode og stil?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Læste så lige artiklen om Fitness, og jeg kan med sikkerhed sige, at ham der har skrevet den ikke er Fitness ekspert.

Det er noget frygteligt vrøvl ig forkert det der står og kan meget hurtigt give bagslag for jer hvis det er niveauet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PUha det var noget af en omgang man få kastet i hovedet der... Synes designet skriger af 90'erene og ny begynder arbejde og jeg har svært ved at blive fanget af sidens indhold da jeg allerede ved starten bliver skæmt væk af kvaliteten på designet...

Dit logo minder om noget der findes i clipart og lavet lidt om på hvilket virker (igen) useriøst arbejde...

Du ahr ikke så meget sammenhæng i dit design udover det hele stort set er i grå... Din menu er rund men de to elementer der floater til venstre og højre og firkantet...

" Denne side er under opbygning " er i mine øjne en fallit erklæring... Aldrig skriv sådan noget på en side også selvom du ikke er færdig (hvilket jeg råder dig til at blive FØR du ligger den op)... da det tages som noget useriøst arbejde du har gang i...

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:48

så ved jeg hvad jeg har at gå i gang med :P tak for rådene, og andre ting . 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:06

PS. Jeg har netop set at der var smidt tekst ind under biler og fitness.

Hvis I skriver i bunden (somI gør) at I er eksperter på områderne, så skal der altså noget mere kvalitet i tekst og indhold imo....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:08

Som andre, vil jeg anbefale dig at få en hjemmeside i et professionelt design. Vi kan tilbyde dig en flot side til en rimelig pris. Siden bliver opbygget i et Content Management System, og derfor kan du uden besvær redigere den gennem et dansksproget kontrolpanel.

Se mere på www.cmsolution.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 23:24

stilikonetmol:

Men er designet okay? og hvad med logoet?

Der  er dælme ikke meget stil over det logo! 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)