Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nystartet. design okay?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle svarene :) er noget jeg vil arbejde på. til trods for at mange folk bare skriver hvad der er nederen uden at komme med forslag. men er glad for kritikken. 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:05

Det var så lidt nu hader jeg at citere mig selv men gør gerne en undtagelse.

Allan Hansen:

Jeg syntes det design er er lavet i forkerte farver efter min mening alt for gråt, dit logo kan bruges, du kunne jo evt tage den blå farve fra logoet og bruge men designet som helhed er en ommer.

/allan

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:14

er bare helt i orden :) kunne du give nogle fif. ? for vil faktisk gerne fortsætte med den grå farve, men jeg kan godt se jeg skal have noget mere farve på :) 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:18

Hej

Hvis du VIL bruge den grå skal du sørge for at have mere nuancer og andre farver til at bryde. Kik du her jeg ved godt det ikke lige er det samme som din side men læg mærke til hvor meget farve forskel jeg har på menuen.

Brug den blå farve fra dit logo til at bryde ....

/allan

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:25

vil jeg prøve at kigge på så :) ja det ser godt ud, men er helt ny inden for hjemmeside design, så det tager også lige lidt tid at lære. Tak for hjælpen, er der ellers noget du kan anbefale? 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:27

Det er helt fin du er velkommen til at slå PM beskeder til, dette gør du under ret din profil, så kan du skrive til mig privat så skal jeg nok lige hjælpe dig videre :)

/allan

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:30

er det her en pm? eller hvordan gør man det? :) har jeg ikke lige brugt før :) 

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:20

Vil ikke gentage det alle de andre har nævnt vedr. brug af grå farve mm. Er dog enig i, at din side virker noget "stille" i sit udtryk. Farver kan mange ting og har forskellige kvaliteter. Når jeg arbejder med farver indenfor indretning, bruger jeg farvernes egenskaber til at skabe de stemnninger/signaler jeg ønsker.

Eks. meget kortfattet:

Den blå farve: Skaber flow og styrker kommunikation

Den grønne farve: Skaber glæde, mod og vækst

Der er meget at sige omkring farvernes kvaliteter. Dog vigtigt at skabe balance mellem de forskellige farver. Derfor vil en hjemmeside med meget gråt og blåt virke kedelig og uden liv.

God arbejdslyst.

:-) Nanna

Den røde farve: Tilfører energi og sætter gang i processen (rummet, hjemmesidenSmile)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:38

stilikonetmol:

tak for alle svarene :) er noget jeg vil arbejde på. til trods for at mange folk bare skriver hvad der er nederen uden at komme med forslag. men er glad for kritikken. 

Een ting er at se om noget rammer rigtigt. Noget andet er at vide hvad der skal til for at ramme ;o)

Hvis du kun vil have kommentarer fra grafiske designere, så kan du bare skrive det. Så soilder vi andre ikke, hverken din eller vores tid.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:53

Selve designet er en god begyndelse. Det der mangler er billeder. Husk at et billede siger mere end 1000 ord.

Når det gælder stil kan man jo låne lidt ideér fra bladene. Hvad med nogle billeder i siden af nogle design møbler, stillede folk, smykker osv.

Mappe manden er jeg lidt usikker på - måske skal I prøve at finde et mere simpelt logo.

Mht. til farver så er det sådan at der findes farvegrupper. dvs. farver der passer sammen og nogle der ikke passer sammen.
Her er et par links til nogle der allerede har sammensat farver som passer sammen:
http://digitalphenom.deviantart.com/art/Complementary-Colour-Swatches-108073388
http://digitalphenom.deviantart.com/art/Complementary-Color-SwatchesII-111331715
http://rawox.deviantart.com/art/Color-Swatches-Set-1-112470752

Her er link til lidt inspiration med web sider
http://www.deviantart.com/#catpath=designs/web&order=15

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)