Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har startet et lille firma

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Vi vil jo ikke lyve med vores alder, og de vil jo finde ud af at vi er 15 år no matter what?

- hvordan kan jeg pimp min side lidt op, synes den er mget flad. evt. med noget pop-up eller login, eller sådan?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:29

Nej nej, jeg beder jer heller ikke lyve om det :-). Men der er bare ingen grund til at skilte med det :-)...

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:33

Ja, okay :-) '

Men hvordan laver man login?

sådan at andre kan oprette sig om member derinde?

og hvordan kan jeg få mit firma ud blandt folk?

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 09:40

I har mange spørgsmål, og I mangler meget viden som I ikke bare kan få ved at spørge løs her. Smile

Hvis I ønsker at blive bedre til hjemmesider, så skal i lære nogle teknologier.

- *ASP.NET / PHP (er selv ASP.NET fanatiker, så vil ikke starte med argumentationen her)
- Javascript
- Flash (det gør at du kan animere bannere)
- Photoshop
- *Professionelle tekster

Jeg har sat stjerne ud fra dem som er de vigtigste. Jeres tekster skal ændres til noget mere professionelt. Det gode ved jeres tekster er folk kan gennemskue hvem I er, så folk handler med jer og ikke et stort ukendt firma uden ægte personer bag.

Men login osv, det kræver I kan en del programmering bagom. Medmindre i selvfølgelig bruger et færdigt CMS (Joomla, Dotnetnuke, Drupal) - Men det virker som om i brænder for hjemmesider så jeg ville lave det selv med ASP.NET / PHP.

At sælge et produkt... Oh yeah - Det er det sværeste. Gå rundt i lokal området, reklamer mest muligt (og hold det lovligt - jeg har i hvert fald ikke bedt jer om at gå fra dør til dør ;-) ). Eventuelt Google Adwords, men så begynder det at koste penge.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)