- Jeg har startet et lille firma (www.christianjohnsen.dk). Mit formål med firmaet er at vi skal kunne hjælpe den gruppe af befolkningen der ikke helt ved det med computer. I kan læse på hjemmesiden hvad vi kan lave, Det jeg vil spørge om er:
Kan jeg gøre noget bedre ved siden?
Hvad kan jeg gøre for at få mit firma ud blandt andre?
Mvh. Christian :)
P.S i må selvfølgelig gerne komme med andre gode råd :)
- Hvis i selv gerne vil have lavet noget ved jeres com så skriv også det ;)
Tillykke med opstarten. Det er friskt gjort. Sørg nu for at få jeres betalinger til tiden, og sørg for et BOGFØRINGSPROGRAM, så i ikke kommer bagud med moms, Skat og leverandører. Jeg er sikker på at i er det helt rigtige sted her på Amino. Held og lykke.
I bund og grund kan jeg godt lide din side ved første øjekast. Det der efterfølgende springer i øjene, er : - Jeres topbanner virker ikke proffesionelt. - Teksten: Drenge - 15 år - Ja generelt det med i bruge forsiden, på at skrive om jer selv på den måde i gør. Det lugter lidt af i laver en hygge virksomhed.
Menuen er for skjult. Gør den sorte bar større, og lcenter teksten vertikalt. Leg med farverne og font størrelse, for at få et bedre resultat.
Privacy Policy • Terms of Use i toppen er i ikke nøvendigt.
Manglende adresse og eventuelt angivelse af CVR nr.
Alt i alt, syntes jeg du skal beslutte dig hvad vej du vil gå. Vil i tilbyde betalt IT Support, så skriv som nogle der tilbyder det, få noget kontakt information på.
Afslutningsvis så er det super fedt at i som 15årige, går ud og prøver nogle ting af her! Held og lykke med det.
Jeres topbanner virker ikke proffesionelt. - Teksten: Drenge - 15 år - Ja generelt det med i bruge forsiden, på at skrive om jer selv på den måde i gør. Det lugter lidt af i laver en hygge virksomhed.
Menuen er for skjult. Gør den sorte bar større, og lcenter teksten vertikalt. Leg med farverne og font størrelse, for at få et bedre resultat.
Hvordan kan jeg gøre sådan at det bliver godt?
Det med IT support.
hvad vil du mene vejen hedder vi ummidelbaret tilbyder?