Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har startet et lille firma

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er :)

- Jeg har startet et lille firma (www.christianjohnsen.dk). Mit formål med firmaet er at vi skal kunne hjælpe den gruppe af befolkningen der ikke helt ved det med computer. I kan læse på hjemmesiden hvad vi kan lave, Det jeg vil spørge om er:

Kan jeg gøre noget bedre ved siden?

Hvad kan jeg gøre for at få mit firma ud blandt andre?

Mvh. Christian :)

P.S i må selvfølgelig gerne komme med andre gode råd :)

- Hvis i selv gerne vil have lavet noget ved jeres com så skriv også det ;)

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:01

Tillykke med opstarten. Det er friskt gjort. Sørg nu for at få jeres betalinger til tiden, og sørg for et BOGFØRINGSPROGRAM, så i ikke kommer bagud med moms, Skat og leverandører. Jeg er sikker på at i er det helt rigtige sted her på Amino. Held og lykke.

Tilmeldt 20. Nov 09
Skrevet kl. 16:06

Jeg er 15 år. og vi regner ikke med at indtjene over 50.000 årligtm så skal jeg betale skat?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:07

Hej Christian,

I bund og grund kan jeg godt lide din side ved første øjekast. Det der efterfølgende springer i øjene, er :
- Jeres topbanner virker ikke proffesionelt.
- Teksten: Drenge - 15 år - Ja generelt det med i bruge forsiden, på at skrive om jer selv på den måde i gør. Det lugter lidt af i laver en hygge virksomhed.

Menuen er for skjult. Gør den sorte bar større, og lcenter teksten vertikalt. Leg med farverne og font størrelse, for at få et bedre resultat.

Privacy Policy • Terms of Use i toppen er i ikke nøvendigt.

Manglende adresse og eventuelt angivelse af CVR nr.

Alt i alt, syntes jeg du skal beslutte dig hvad vej du vil gå. Vil i tilbyde betalt  IT  Support, så skriv som nogle der tilbyder det, få noget kontakt information på.

Afslutningsvis så er det super fedt at i som 15årige, går ud og prøver nogle ting af her! Held og lykke med det.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 20. Nov 09
Skrevet kl. 16:07

Så jeg har jo et fri kort? - der må jeg da også indtjene noget med 30.000 inden jeg skal betale skat?

Tilmeldt 20. Nov 09
Skrevet kl. 16:14

Tak for det gode svar Casper :)

Jeres topbanner virker ikke proffesionelt.
- Teksten: Drenge - 15 år - Ja generelt det med i bruge forsiden, på at skrive om jer selv på den måde i gør. Det lugter lidt af i laver en hygge virksomhed.

Menuen er for skjult. Gør den sorte bar større, og lcenter teksten vertikalt. Leg med farverne og font størrelse, for at få et bedre resultat.

Hvordan kan jeg gøre sådan at det bliver godt?

Det med IT support.

hvad vil du mene vejen hedder vi ummidelbaret tilbyder?

skal vi betale skat?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:19

Hej Christian,

Jeg kommentere ikke på jeres faglige kunne, men mere på hvordan i præsentere det, og hvilke tanker jeg får når jeg ser jeres website.

Prøv at se på andre hjemmesider som tilbyder deti gør: http://pc-handyman.dk eksempel. Noget jeg syntes er fedt, er eksempelvis den måde de har gjort her, med videoerne i toppen: http://itafdelingen.com

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 20. Nov 09
Skrevet kl. 16:23

Hej Casper,

Jeg ved slet ikke hvordan man laver det der de4 har lavet :)

det er første gang jeg laver en hjemmeside, har kun udviklet min viden på IT support :)

Står lidt stille med firmaet nu, jegn ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre for at få kunder og sådan..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:26

Hej igen,

Nej men det var også bare til inspiration :-). Jeg tror det der skræmmer mange væk er i åbenlyst skriver i er 15år.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 20. Nov 09
Skrevet kl. 16:27

Jo, men vi vil jo ikke lyve og de vil jo finde ud af at vi er 15 uanset hvad ;)

- Hvordan kan jeg lave login og sådan, på min webside?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)