Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaring med Casper's SEO? http://freelancephp.dk/seo/

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg ville lige høre, om der er nogle af jer der har erfaringer med Casper's SEO (http://freelancephp.dk/seo/ ), som I vil dele ud af. Jeg står nemlig selv og overvejer at bruge ham til min SEO, men ved ikke helt om det er noget I vil anbefale mig..

Håber nogle har lyst til at dele meninger :)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:37

Nu er det jo ikke decidereret SEO du køber, men tilmelding til 100 linkkataloger, som han iøvrigt henviser til (god stil), så kan du jo gøre op med dig selv om du vil bruge tiden på selv at tilmelde dig eller lade Casper gøre det for 1.300 kr. (13 kr. pr. stk.)

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:37

Hej Sune.

Jeg har ikke selv købt mig til Capsers ydelser, men har snakket lidt med ham her på det sidste. Han har virkelig styr på det, hvilket også kan ses på de resultater som hans egne sider har opnået.

Så jeg er helt sikker på at han er pengene værd.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:48

Sune Madsen:

Hej Aminoer,

Jeg ville lige høre, om der er nogle af jer der har erfaringer med Casper's SEO (http://freelancephp.dk/seo/ ), som I vil dele ud af. Jeg står nemlig selv og overvejer at bruge ham til min SEO, men ved ikke helt om det er noget I vil anbefale mig..

Håber nogle har lyst til at dele meninger :)

Jeg har godt nok ikke selv brugt Casper - men der er ingen alarmklokker der ringer hos mig der siger at du skal holde dig fra hans ydelse.

Hav bare i baghovedet at SEO ikke kun er links - der er mange flere faktore der spiller ind!

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:27

Jeg har forsøgt at købe hans ydelse uden held, efter et par rykkere for at få opgaven udført meldte han tilbage at han ikke havde tid.

Med venlig hilsen
Bjarke

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 16:32

Bjarke Bekhøj:

Jeg har forsøgt at købe hans ydelse uden held, efter et par rykkere for at få opgaven udført meldte han tilbage at han ikke havde tid.

Vil det sige, at du ikke er tilfreds?

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:34

Lige for at uddybe Bjarkes kommentar, så er det helt rigtig. Bjarke ville købe nogle timer (jeg kan ikke lige huske hvor mange det var), hvor jeg jeg efterfølgende måtte melde tilbage og beklage at jeg ikke havde tid, til at lave det indenfor Bjarkes tidsramme.

Men det har som sådan ikke noget med overstående produkt at gøre.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:37

Til Sune:

Det er helt fint du efterspørge andres kommentare, men jeg er bange for at mange af dem som benytter min service, ikke ønsker at debattere i denne tråd. Det skyldes at min ydelse typisk bliver solgt videre, til deres egne kunder - eller som en del af deres SEO pakke.

Hvis du gerne vil have noget mere information, så kan jeg fremvise en konkret kunde (som ikke har noget i mod at blive offentliggjort).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:44

Og det med at fremvise, så er det altså en fremvisning af den rapport og teksterne til de hundred tilmeldinger. Til alle interesserede, så smid en mail til: web@freelancephp.dk .

Jeg vil for kundens skyld ikke offentliggøre ham her, da en anden tråd blev drejet hen mod noget negativt som "køb af links osv". Lad mig derfor slå det fast med det samme:

- Man køber TILMELDINGER til linkkataloger. Jeg garantere ikke du får 100 links, men du slipper for selv at gøre forsøget i hvert fald. Grunden til jeg kan holde den her pris, er jeg har programmeret et stykke software som gør det meget nemt for mig at lave tilmeldingerne.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 22:32

Sune Madsen:

Bjarke Bekhøj:

Vil det sige, at du ikke er tilfreds?

Nu ved jeg selvfølgeligt ikke hvordan han meldte det ud men det er da altid noget at han siger det istedet for blot at tage mere arbejde ind...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)