Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjov ansøgning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Lige lidt sjov til fredag aften, Hos GreenBusinessHouse søger vi flere medarbejde, så vi modtager en masse forskellige og idag modtog jeg en fra en vis email var HotDarkfyr

Det er da humor og dog underligt at man ikke lige har lavet en gratis mail til at sende sine ansøgninger fra Smile

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:28

Det kræver hvertfald en vis portion selvtillid at sende fra en sådan e-mail adr. :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:33

Hehe..

Vi har også lige søgt medarbejdere. Jeg fik 400 ansøgninger på lidt under èn uge. Men der var godt nok sjove e-mail adresser imellem også

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 23:36

Hehe ja det er faktisk vildt så mange man får, jeg kunne heller ikke dy mig for at ringe til ham også spørger jeg jeg ikke skulle sende vores adresse i en mail så jeg kunne sige  "Og Deres mail er Hotdarkfyr Smile

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:55

Haha

Sjovt! og ubetænksomt:-)

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 23:59

Hehe ja meget, er der ikke sket andet sjov i løbet af uge ? Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:33

Jeg synes der sker noget sjovt hver dag :-), men kan ikke lige huske det, da jeg også har været lidt stresset.

Men jeg genså lige et kanonsjovt afsnit af Klovn igår , hvor Casper mener at han har " White House potential" fordi at 95 % af alt hvad han siger er korrekt. En genial serie :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)