Hej Janus :) Det der med, at I har forskellige bjælker osv.. Er det standard at det er der? Er der en simpel admindel til phpfusion?
|
SarahR:Tak for dit svar, Niels,...
Det må egentlig gerne være et comminity - det var en endnu bedre idé..
Jeg vil nemlig gerne kunne lægge forskellige forskning + artikler ud...
Kender du til nogen der er gratis der, altså med cms? Kunne det være disse fx http://php.opensourcecms.com/scripts/show.php?catid=5&cat=ForumsSom sagt er det ikke noget jeg har i sinde at smide penge efter lige nu, da det lige skal være på forsøgsbasis i første omgang :)
Puha.. den er svær.. Du bør nok sætte dig med en kande kaffe/te og et stykke papir hvor du skriver ned hvad du kunne tænke dig i dit system. Så går du dem igennem på siden (tit kan du prøve en demo) og se om de kan det du vil ha.
Men du skal vide at hvis du først har valgt et system, så er det hamrende svært (for ikke at sige umuligt) at skifte over til et der er bedre. Som sagt så anbefaler jeg vBulletin i kraft at jeg sidder i udviklingsgruppen på en stor dansk online-spil klub og vi er ved at teste vBulletins CMS. Vi har kørt med deres forum i snart MANGE år og jeg tror nok at det er testet igennem nu ;) Deres CMS koster $235 som idag svarer til 1.175 kr. Det er en forholdsvis lille sum for at få et godt system.