Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cand. Kravspecifikation søges

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Aaah ja... det er jeg ked af at høre. Det er et irriterende problem hvis det kan standse hele projektet.
Kan det ikke gøres på et andet domæne?
 
-Michael
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Den nemme løsning: Find et andet domænenavn!
 
Medmindre du også har kaerlighed.dk ville jeg finde et andet domæne hvis jeg var dig. De fleste på nettet er vant til at erstatte "æ" med "ae" og det vil de sikkert også gøre i IE7 - af vane. Og hvis så de ikke havner på din side, er det jo noget bæ.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne i princippet godt gennemføres på et andet domæne. Men vi har været sindsygt heldige i erhvervelsen af domænet kærlighed(dot)dk.

En del af vores content er da også bundet temmelig direkte op på navnet.
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke min opfattelse, at folk er blevet vant til at skrive ae, oe og aa i adressefelterne.

Der hersker en mild form for anarki på området. Dagbladet Børsen er et godt eksempel. De har valgt at etablere sig på adressen www.borsen.dk. Siden har de også fået boersen.dk.

Men helt ærligt. Når børsen.dk er oppe at køre for IE-brugerne (ligesom den er for Firefox-, Mozilla- og Operabrugerne), så tror jeg hurtigt de glemmer alle de andre hovsa-løsninger.

En af årsagerne til at vi påregner ½ år oveni lanceringen af IE7, er at brugerne lige skal have tid til at hente den nye browser - og vænne sig til nye domænenavne som:

Børsen.dk
Øl.dk
Kærlighed.dk
Iværksætter.dk (som jeg solgte til Dana)
Økonomi.dk
Lån.dk

Personligt tror jeg, at ''danske'' domænenavne som oel.dk, kaerlighed.dk. ivaerksaetter.dk, oekonomi.dk og laan.dk lever på laant tid.
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg er helt enig. Men 1½ år er lang tid og måske har et andet firma lanceret en portal magen til din inden da, og derved skærpet konkurrencen.
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er desværre en risiko, som vi bliver nødt til at løbe.

Vores ambitioner går nemlig i retning af, at uanset om du taster ordet 'kærlighed' ind i en søgemaskine eller spørger folk på gaden om hvilken hjemmeside der lige falder dem ind, når de hører ordet 'kærlighed' - så skal vi komme først.

Et ganske ambitiøst mål, men ikke urealistisk.
Side 3 ud af 3 (26 indlæg)