Så solgte E-bay Skype for 2 milliarder dollars. Gad vide hvad det vil få af betydning fremover for os brugere? |
De har da ejet firmaet i flere år? Og lige videre solgt 60% til en kapitalfond!
Så solgte E-bay Skype for 2 milliarder dollars. Gad vide hvad det vil få af betydning fremover for os brugere? |
De har da ejet firmaet i flere år? Og lige videre solgt 60% til en kapitalfond! |
Jeg har en næsten lige så ny nyhed: Martin Thorborg har solgt Jubii! Skype blev solgt til Ebay i 2005. |
Ifølge DR købte Ebay Skype i 2005: http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2005/09/12/140622.htm
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
YES - jeg vidste at der måtte være noget galt med tidsregningen! Det vil sige, at jeg bliver kun 35 år næste gang, jeg fylder år! |
By
"Great news – we’ve closed the deal with the new investors. The investor group is led by Silver Lake, and includes Andreessen Horowitz, the Canada Pension Plan Investment Board (CPPIB), Joltid Limited and our founders Niklas Zennström and Janus Friis. The deal valued Skype at $2.75B US, with eBay retaining approximately 30% of Skype, and the investor group led by Silver Lake controlling the remaining 70%. Our journey continues: say hello to the future!" |
Man læser hvad man vil! |
Man må ikke gøre nar af en klovn.. slet ikke når han rent faktisk ikke dummer sig... Det er en ny nyhed, om at Ebay har solgt aktiemajoriteten i skype videre. og ikke den fra da de købte selskabet. "As previously announced, eBay will receive approximately $1.9 billion in cash upon the completion of the sale and a note from the buyer in the principal amount of $125 million. The deal, which values Skype at $2.75 billion and is not subject to a financing condition, is expected to close in the fourth quarter of 2009." Det er en deal de har arbejdet på et stykke tid som jeg har forstået det... Eller er jeg også en klovn?
|
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk
Den er god nok, Skype er netop blevet solgt videre af e-bay. http://www.businessweek.com/the_thread/techbeat/archives/2009/09/ebay_sells_skyp.html |