Vi har netop startet et julekampagnetilbud på http://www.iriscan.dk/ Vi vil selvfølgelig gerne sælge så mange som muligt for det er faktisk et rigtigt, rigtigt godt produkt. Vi bruger den selv både privat og til forretning. Privat til fotos og kopimaskine. Og til forretning til arkivering af juridiste dokumenter som gøres søgbare med tekstgenkendelsesdelen. Nu har vi først lige lavet et temasite som fokuserer på netop det produkt og et par andre relevante, men arbejdet med at centralisere det hele til vores hovedsite der indeholder omkring 1800 produkter har haft en del fokus, så det juleflotte er egentlig kommet lidt i baggrunden - udover rabatten vi fik forhandlet os frem til at kunne tilbyde, så vi kom egentlig til den tanke at det måske slet ikke var så afgørende om der er julepynt og halløj på også... Personligt er jeg ihvertfald bedøvende ligeglad... :-) Hvad er kundernes mening om "julepynt" på hjemmesider mon ? Jeg er åben for forslag, spørgsmål og ideer... |
Hejsa.
Ved du om den virker på en GNU/Linux computer?
Jeg ved ikke om du kender til Neat scannere? I så fald kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan den adskiller sig fra deres discountmodel der rent udseendesmæssigt ligner din.
Skal man bruge den medfølgende software eller er det standardudstyr som man kan arbejde med i sine programmer via TWAIN eller lign. ?
På forhånd tak for dit svar.
Jeg har i forvejen en af de fine Neat-maskiner der er perfekt til at suge stakkevis af krøllede kvitteringer og op til A4, og så har jeg en scanjet n8460 til store batches A4, men jeg savner noget der ikke bare virker på en windows-computer, og jeg savner noget der ikke kræver speciel software.