Nu spørger jeg sikkert dumt... Men hvorfor kan amino håndværker ikke bare være en del af amino freelancer ? (som en katagori på niveau med fx. oversættelse ?). Der er vel ingen grund til at opfinde den dybe tallerken flere gange !?
Er ikke ude på at brokke mig... Bestemt ikke... Synes altid det er fint med nye tiltag... Ser bare ingen grund til at Hr. Thorborg smider x00.000 kr væk på programmering når freelancer nu sikkert sagtens kunne bruges med meget få ændringer... Især ikke i disse trange tider... |
Poweriser Denmark:Nu spørger jeg sikkert dumt... Men hvorfor kan amino håndværker ikke bare være en del af amino freelancer ? (som en katagori på niveau med fx. oversættelse ?). Der er vel ingen grund til at opfinde den dybe tallerken flere gange !?
Er ikke ude på at brokke mig... Bestemt ikke... Synes altid det er fint med nye tiltag... Ser bare ingen grund til at Hr. Thorborg smider x00.000 kr væk på programmering når freelancer nu sikkert sagtens kunne bruges med meget få ændringer... Især ikke i disse trange tider...
Det er to meget forskellige målgrupper. Men bare rolig, vi tager en kopi af freelancer og tilretter den, så det er et lille job.
Dbh Martin