Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hænger du lidt med skuffen ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:33

Wow, wow, wooow! Tak fordi du valgte at dele den med os, movement :) Kan huske at have set den for lang tid siden, og min reaktion nu var den samme som dengang... Jeg tuder!!! ;) Kan bare ikke lade være.. Han er simpelthen så rørende og livsbekræftende.. en virkelig inspirerende person!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:56

Ja lige præcis :-) Det er dejligt med de små ting, der kan få os til at finde livsglæden lidt mere.

Så har du også set den med faren der cykler, svømmer og løber en ironman med hans handicappede voksne søn ? For det er en seriøs tåreperser :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00

Wauuw.

Tak for linket Yes

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 21:58

movement:

Så har du også set den med faren der cykler, svømmer og løber en ironman med hans handicappede voksne søn ? For det er en seriøs tåreperser :-)

Nej det har jeg faktisk ikke, men den vil jeg da finde! Tak for tippet.. Klar til en omgang tuderi mere ;)

Tror sgu det kan være sundt med en ordentlig inspirations/motivations/wauw!-flæber engang imellem ;)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:05

Hej Anja

Nå men så kan du godt gå igang med at finde det helt STORE lommetørklæde frem.

Jeg har selv været igennem en periode , hvor folk nær mig måtte bære mig igennem . Så det tænker jeg altid på når jeg ser den her.

Den bedste video nogensinde på youtube ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:12

Rørende film man kan hvad  man vil , man får en god gang tuder og,husker hvor godt man selv har det Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:14

Jeg har lige rettet den. Den nye version er bedre. Undskyld, næsten det samme, men mere rørende

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 22:56

movement - Aaarj hvor er den fantastisk! Virkelig rørende! Og tak for advarslen, jeg havde da i hvert fald brug for det STORE lommetørklæde, for tårene trillede! ;)  Hvor er det bare imponerende!... Sikken en passion og vilje.. Og det sætter tingene i perspektiv!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:05

Ja det var godt at se den igen..

Sådan nogle nyheder måtte der gerne være nogle flere af, i stedet for Tv2 News Breaking News om en ældre dame i Grenå, der har trådt forkert på foden, og nu går hele jorden under.

Sov godt allesammen

Jimi

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)