Er det fordi opgaven stadig er synlig for alle parter eller hvad? Og hvis den er, så ville jeg da mene, at den skulle tages af plakaten, når den ikke længere er aktuel.
Er det fordi opgaven stadig er synlig for alle parter eller hvad? Og hvis den er, så ville jeg da mene, at den skulle tages af plakaten, når den ikke længere er aktuel.
Med venlig hilsen
Flemming
Vedkommen har vel bare kontaktet en anden på Freelancer, alle kan kontakte alle. Opgaven er stadigvæk synlig, da andre interesserede kan finde den igen og se at den er taget. Og der er tydelig markedering på listen med en hængelås så man kan se at den er nappet, så man klikker ikke forgæves. Jeg syntes faktisk at vi har tænkt os om.
Vil lige høre engang hvad nu hvis opgaven bliver tildelt og der opstår et eller andet, som jeg har forstået det skal man så oprette opgave igen med en kommentar om den bliver udbudt igen eller hvordan skal man forholdes sig her?
/allan
Lige præcis, eller også kontakter du en af de andre bydere. Alles kontaktdata er 100% offentlige, så du kan bare tage fat i en af de andre.
Med venlig hilsen
Flemming
Vedkommen har vel bare kontaktet en anden på Freelancer, alle kan kontakte alle. Opgaven er stadigvæk synlig, da andre interesserede kan finde den igen og se at den er taget. Og der er tydelig markedering på listen med en hængelås så man kan se at den er nappet, så man klikker ikke forgæves. Jeg syntes faktisk at vi har tænkt os om.
Dbh Martin
Hej Martin,
Ja, det lyder som, at I har tænkt jer om her. Det er nok et spørgsmål om, at brugerne lige skal lære systemet at kende.
Ja og nej. Det er sgu da irriterende at der er nogen der er så hurtige. På den anden side, så er det nok noget man må indstille sig på i fremtiden, med internettet. jeg har selv skrevet et indlæg om websider, hvor jeg selv opdagede nogle meget store besparelser, og nogle produktionstider meget udover det sædvanlige. Så det er både ja og nej. jeg ville personligt hellere have at det var lidt som i gamle dage. Et håndslag var et håndslag. Men det kan man glemme alt om idag. Måske skal man tage denne situation til kraftig efterretning, ikke kun dig der lige har oplevet det, men os alle, for det er nok noget vi kommer ud for i fremtiden, mere og mere. Som leverandør finder jeg det da dumt, irriterende og unfair. Som forbruger er det helt perfekt. jeg får den hurtigste, den billigste, og hvem ved måske den bedste. Alternativet er en ændring af forretningsgangen, her på det administrative område. ORDREBEKRÆFTELSE. Så er man sikret at det ikke sker.
I det øjeblik udbyder vælger en vinder, så får alle andre et afslag og mulighed for bud lukker. Så det er nu ikke os der har problement min herre :-)
Dbh Martin
Jeg ser et problem, da jeg netop har overvejet at sætte en standardopgave op, hvor der sagtens kan være flere freelancere, som får opgaven. Det drejer sig om en skribent-rolle til en blog.
Hvad gør jeg i det tilfælde, at jeg ønsker at hyre eks. 3 freelancere ud af 10 bydere til en standardopgave, som kører igen og igen?
I det øjeblik udbyder vælger en vinder, så får alle andre et afslag og mulighed for bud lukker. Så det er nu ikke os der har problement min herre :-)
Dbh Martin
Jeg ser et problem, da jeg netop har overvejet at sætte en standardopgave op, hvor der sagtens kan være flere freelancere, som får opgaven. Det drejer sig om en skribent-rolle til en blog.
Hvad gør jeg i det tilfælde, at jeg ønsker at hyre eks. 3 freelancere ud af 10 bydere til en standardopgave, som kører igen og igen?
Du vælger en vinder for at lukke opgaven og kontakter de andre bydere og hyrer dem.