Nu var det mest for princippet i denne del, ikke så meget om jeg får de småpenge. Jeg er ganske klar over at jeg kan sende en faktura med god ret, men det vil jeg ikke bruge tiden på. Synes det var en debat der er værd at tage, kan jo også ske at afsenderen ikke helt har styr på hvordan systemet er. Skal jeg se lidt ind af, kunne jeg havde tage kontakt telefonisk og talt med ham, så ville vi forment have klaret det. Så jeg håber der er nogle der læser med og kan få det ud af det. Tak for svarene. ha' en fortsat forrygende aften og snart weekend. |
Hej Thomas,
Jeg arbejder som administrator i en produktionsvirksomhed - og vi udføre mange opgaver for kunder - der også er langt større end 1 times arbejde og det sker langt de felste gange uden kontrakt - tænk hvor vi kom hen såfremt vi skulle skrive kontrakter på alt!!
Du har en aftale med kunden og du sender naturligvis din faktura og køre din retne -og rykkerprocedure til du har fået din betaling. Rykker 1, 2 og 3 husk gebyr og renter. Sådan kan man ikke opføre sig.