Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God skik på freelancer - eller ikke

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det mest for princippet i denne del, ikke så meget om jeg får de småpenge.

Jeg er ganske klar over at jeg kan sende en faktura med god ret, men det vil jeg ikke bruge tiden på.

Synes det var en debat der er værd at tage, kan jo også ske at afsenderen ikke helt har styr på hvordan systemet er.

Skal jeg se lidt ind af, kunne jeg havde tage kontakt telefonisk og talt med ham, så ville vi forment have klaret det.

Så jeg håber der er nogle der læser med og kan få det ud af det.

Tak for svarene. ha' en fortsat forrygende aften og snart weekend. Cool

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:10

Hej Thomas,

Jeg arbejder som administrator i en produktionsvirksomhed - og vi udføre mange opgaver for kunder - der også er langt større end 1 times arbejde og det sker langt de felste gange uden kontrakt - tænk hvor vi kom hen såfremt vi skulle skrive kontrakter på alt!!

Du har en aftale med kunden og du sender naturligvis din faktura og køre din retne -og rykkerprocedure til du har fået din betaling. Rykker 1, 2 og 3 husk gebyr og renter. Sådan kan man ikke opføre sig.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 11:22

Hej John,

Jeg har skam også ordre på flere hundrede tusinde uden aftale. Som jeg skriver er det primært princippet i samarbejde, som jeg lige ville vende med andre. 

- opgave stilleren smider opgaven ud til flere - uden at informere alle om det. (ikke ok)

- jeg ringer ikke og afklare tingene (Opgaven er meget enkel) Det burde jeg havde gjort.