Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop shipping

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en person (eller firma) der kan drop shippe min vare fra USA.

Det er pt. kun en vare, det kan dog blive op til flere hundrede i fremtiden.

Jeg vil meget gerne have en pris + hvor længe det vil tage for dig/jer, mange tak.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 02:55

Det er lidt uklart præcis af forstå hvad du mener; men du kunne prøve at kigge på www.billigpakkepost.dk og se, om det er det, du efterlyser.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 1. May 09
Skrevet kl. 14:29

Altså, jeg ønsker at købe noget i en amerikansk shop som ikke sender internationalt, så derfor søger jeg en som kan "skaffe" en drop shipping adresse eller noget i den stil, så jeg kan få varen sendt til Danmark.

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:49

Hvis ikke de sender internationalt må det være fordi du vil købe som privatperson af et B2B firma, så hvis du vil have et andet firma til at købe hjem for dig kan jeg forestille mig de har et minimums beløb for førstegangs business kunder.

Så umiddelbart kan jeg ikke se du kan omgå det ved at bruge et andet firma, du kan jo selv få et cv nummer og bestille, hvis du alligevel påtænker at importere fra udlandet.

dropshipping er en term der bruges når du sælger en vare som du ikke har på lager og som bliver sendt direkte fra et andet lager til kunden så du ikke behøver at have lager faciliteter, men du tjerner heller ikke så meget på det da de skal have deres del for servicen.

Fra København
Tilmeldt 1. May 09
Skrevet kl. 15:54

Så har jeg sikkert forstået det forkert.

Men anyway, jeg har intet imod at betale et beløb for at få varen til Danmark, og i første omgang er det kun den ene vare.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:02

Michael Fabrin Clausen:

Hvis ikke de sender internationalt må det være fordi du vil købe som privatperson af et B2B firma, så hvis du vil have et andet firma til at købe hjem for dig kan jeg forestille mig de har et minimums beløb for førstegangs business kunder.

Der er rigtig mange amerikanske sites, der ik sælger ud af US. Så derfor er man nødtil at finde en US køber, der kan videre formidle det til dig i EU.

TRÅDSTARTER:

shopusa.dk er svaret på dit problem!

Fra København
Tilmeldt 1. May 09
Skrevet kl. 02:16

ShopUSA ligner min løsning.

Mange tak!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:21