Hej, webmaster tools opfører sig underligt - den siger lige pludselig at det mest brugte ord i søgeords betydningen er "islands" på min webshop - førhen var det gadgets, men nu siger den lige pludselig at det ord optræder 1400 steder?? Når jeg kigger på de links den fortæller mig ordet optræder på er der intet, og der skal heller ikke være et sådan ord, nu begynder jeg at tænke om det er nogle udenfra der kan ændre på noget så jeg ranker lavere på ordet gadgets?? Måske er det ikke noget, men der er nu noget underligt ved det?
"Nedenfor vises de mest almindelige søgeord, som Google fandt under gennemgangen af dit websted. Disse bør afspejle indholdet af dit websted." -islands -gadgets her skulle ordet "islands" bl.a. være, kan nu ikke se det umiddelbart: http://www.mycoolgadget.co.uk/usb-gadgets/product/67/iduck-wireless-speaker-usb-gadgets.html |
tror jeg ved hvad det er, det er bare det ord der bliver søgt mest på på hjemmesiden i search feltet, ja det vil jeg mene det må være det , ok cool nok så - nu giver det mening :-)