Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

#¤%"#¤%&& Telia-reklame

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man som jeg bruger Chrome-browser, er det overondetlig vigtigt at websider er kodet i overensstemmelse med W3-std.
Som f.eks. her på Amino hvor man nu belemres med med en Telia-reklame som fylder ½delen af skærmen, og ikke kan lukkes på grund af programmeringsfejl. det røde kryds fungerer ganske simpelt ikke.

Så må jeg jo bare pænt vente med at besøge amino igen indtil reklamen udløber sin periode.

Jeg syntes man bør teste nye tiltag i diverse browsere, inden man implementerer en så drastisk funktion som går ud over brugeroplevelsen. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:58

Hvilken version af Chrome bruger du?

Vi har også teste den i Chrome, og det var uden problemer.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

cpufan:

Så må jeg jo bare pænt vente med at besøge amino igen indtil reklamen udløber sin periode.

Jeg syntes ikke du skal vente med at benytte Amino, men i stedet glæde dig over, at det ikke koster en krone at benytte sitet.

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 08:37

jeg har samme problem og benytter v. 4.0.249.0 som gerne skulle være den seneste ;)

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 08:39

Virker fint med Chrome på min stationære derhjemme.

Der var problemer med Safari. Men den fik Amino rettet hurtigt ved kontakt.

Yes herfra

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:00

hogwarts:

jeg har samme problem og benytter v. 4.0.249.0 som gerne skulle være den seneste ;)

Version 4 er p.t kun en beta-udgave af Googles Chrome browser. Smile
Den er som naturlig følger der endnu ikke gennemtestet og godkendt som færdig og fejlfri i acceptabel stand.

De fleste producenter skriver i deres disclaimere for beta versioner, at det er en test-version, som ikke egner sig til brug i et produktionsmiljø.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:10

hogwarts:

Som John skriver er denne version i beta, hvorfor vi ikke har testet på den, så den kan jeg ikke garantere du kan bruge. Der skulle dog ikke være problemer med den seneste udgivet version. Wink

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:13

Jeg bruger vers. 3.0.195.33

Peter Skouhus:

Jeg syntes ikke du skal vente med at benytte Amino, men i stedet glæde dig over, at det ikke koster en krone at benytte sitet.

Hvilket er umuligt når teliareklamen dækker det meste af det relevante indhold - så er det jo sådan set ligegyldigt at det er gratis, når det ikke kan ses.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 23:43

Hej cpufan

Det er rigtig ærgerligt at du har problemer. Men lad os se om vi ikke kan finde ud af hvor nissen gemmer sig :)

Som jeg skrev tidligere så blev den også teste i den seneste Chrome. Kan du evt. se om du kan lukke reklamen på denne side: http://www.amino.dk/test.aspx ?

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 23:53

Jeg synes nu amino crew skal have ros for at være hurtig og flinke til at hjælpe! Wink

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)