Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at finde en stabil dropshipping-partner til modeartikler?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Jeg arbejder ihærdigt på, at få et site op at stå. Jeg har domænet og shopløsningen er valgt. Jeg har dog måttet sande: at skaffe leverandører er sværere og mere kapitalkrævende end som så (hvis vi snakker om etablerede brands).

Derfor søger jeg nu en pålidelig og troværdig dropshipping-partner, som vil indgå et samarbejde med mig om at sælge sine produkter på mit site - imod en kommissionssats.

Produkterne skal være moderelaterede, men behøver ikke nødvendigvis at være tøj. Det kunne være ure, cykelhjelme med designs, lædertasker m.fl. Jeg er princippet åben overfor alt med efterspørgsel, der kan kategories som trend/in.

Lidt om mig: jeg er en mand på 25 år med erfaring indenfor salg. Jeg kommer med en uddannelse indenfor markedsføring og økonomi og har generel god forståelse for brugen af markedsføring og hvordan man kommunikerer med målgrupper. Jeg ser mig selv som købmand, hvorfor det at starte som selvstændig "handler" er en naturlig forlængelse af min hidtige karriere.

Din fordel som etableret forhandler ligger i, at du får en samarbejdspartner, der hjælper dig med markedsføringen, du får solgt flere af dine produkter og dermed udvidet dit kundegrundlag. Hvis det kommer til at gå rigtigt godt, kan vi på sigt etablere et tættere strategisk samarbejde, hvor vi arbejder sammen omkring events og bruger den store, udbyggede kundedatabase til at introducere helt nye produktgrupper overfor. Vi taler om win-win relationer.

Men som sagt: jeg er åben overfor foreslag og idéer omkring produkter, så byd endelig ind.

Mvh

Søren

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 22:32

Det kan du tro, at det findes!!

rasmuslykke@gmail.com

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 00:45

Skriv en mail til mig på 2cagency@2cagency.dk, så skal jeg nok finde nogle produkter til dig

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 12:27

Hejsa :)

Dejligt med noget repons/interesse.

Mail afsendt til jer begge to.

Søren

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 11:06

CCC:

Skriv en mail til mig på 2cagency@2cagency.dk, så skal jeg nok finde nogle produkter til dig

Hej Steven

Hørte aldrig noget fra dig efter at have sendt mail?

Til I andre aminoer: jeg hører stadig gerne fra jer, hvis I er interesseret i samarbejde - og i at få flere kunder i biksen :)

Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)