Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Postdanmark - erhvervsaftale?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har lige snakket med postdanmark med en rigtig flink og meget hjælpsom dame om en erhvervsløsning, prøvede at presse hende ned med det så ikke ud til der var noget at gøre kunne få 60 kr. på pakker til private op til 1 kg. og 64 kr. op til 5 kg. men de penge er da også sparet.

Og prisen til erhvervsadresser var så 37,5 kr. ex. moms

Er det slet ikke muligt at få dem længere ned?

For det kunne blive billigere skulle jeg sende 25.000 pakker, og det er ikke aktuelt lige nu.

Andre som har bedre aftaler eller er det bare prisen?

Nu spurgte jeg ikke lige men der er da ikke noget at hente på maxibreve det kan de vel ikke gøre billigere.

Men hun snakkede om hun ville sende mig prisliste så det er jo nok meget standard.

Mvh

Stine

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:10

Hej Stine,

Prøv at tage et kig her:
http://www.amino.dk/forums/t/74319.aspx

Der er en flink Amino-bruger, der prøver at starte en slags "PostDanmark indkøbsforening", hvis der er nok interesserede :)

/Jimmy - holidayshop.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 13:12

Kan ikke lige se fidusen i dette og tror da slet ikke post dk vil acceptere det, så ville bare lige høre ;)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:19

Hej Stine

Der har været mange debatter omkring fragt og muligheder.

Jeg har selv aftale med privat firma, som afhenter hos mig, og bringer ud til erhverv og private.

Priserne her er 40kr op til 1 kg. , og 45 op til 5 kg.

Du skal være velkommen til at få kontaktopl. til dem, så kan du jo selv tage en snak med dem om dine behov.

Mvh

Jesper

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 13:25

Hej

ja det er noget billigere, men er det så ikke også en vis mængde?

JEg har generelt mest unge piger i shoppen og når de skriver efter et t&t nummer vil de have et t&t nummer og de går ud fra varerne bliver sendt med postdk, er bare bange for jeg vil miste kunder ved at sende med nogle som mine kunder ikke kender :S Men du må meget gerne sende kontakt oplysninger til info@missmartins.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:12

det som du evt. kunne gøre er at have 2 løsninger på forsendelse?
Så kan folk selv vælge om de vil spare pengene og vælge en anden end post danmark.

Du taber måske også kunder på ikke at have den billigste fragt nu Wink

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 14:30

Janus du har helt ret :) Og det gør jeg, men overvejer at lave min side til en magento og derved fra start tilbyde en porto på 20 kr. så må jeg bide resten i mig.

Prøver lige at kontakte AB ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:02

Hej Stine

hvad er det fornoget med en magento shop og 20 kr i forsendelse??

Det lyder mærkeligt. Portoen bestemmer du jo selv?

Vi sælger også til primært unge mennesker, i indeværende år sender vi ca 12-15.000 pakker afsted. Jeg vil mene at netop de unge mennesker bedre kan omstille sig til en anden forsendelsesform, og hvis du har lidt forhandler evner, kan du godt lande en pris hos GLS på pakker omkring 40-45kr.

De har ca 500 udleveringssteder i hele danmark, så det er altså en ret interessant løsning.

mvh

Michael

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:27

Hej Stine

Du skriver at du vil tage 20 kr. i fragt og æde resten selv. Jeg kan så fortælle dig at du nok kommer til at spise vandgrød så Wink med mindre du har en eller anden fantastisk høj avance på dine varer.

Når jeg kigger på din side, ser det umiddelbart ud til at du har nogle varer, som man ikke kan få alle steder. Det giver dig netop en mulighed for at få samtlige 60 kr. hjem. Evt. lav en splittest og se om der er forskel på hvor meget du sælger med den ene fragt kontra den anden.

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 22:42

Hej,

Min shop skal have en make over, den er blevet alt for gammel den har været ca. sådan siden 2005 :) Så den skal flyttes til magento.

Har lidt kig på ABtrans de har nogle rimelige priser.

Tøjet, det har jeg også solgt på ts, men der er så mange "små piger" som jeg begyndt at indkøbe små mængder via ebay og så sælge med en fortjeneste på 20 kr., og så er de tilfredse, selvom de køber ind til langt højere pris vil de stadig have en lavere pris end den jeg har, da de jo hverken afregner skat eller moms :)

Arbejder også i butik på fuldtid nu, der har vi alle de dyre designer mærker, og tror langt mere på det her hvor jeg selv kan sætte en pris end at være bundet til designmærkernes gang, altså samme varer samme sæson, samme pris, skal starte udsalg med det samme med de andre, hele tiden være vågen. Det er nemmere og mere ligetil med disse varer.

Men igen der er kommet mange der sælger disse varer, også virksomheder, men jeg er ikke tilfreds med at tjene 45 kr. på en vare og når priserne ryger så langt i bund er det jo lidt sværere :)  og der er ligeledes mange med disse varer som også tilbyder fri fragt :S

MEn ved en enkelt top vil jeg nok stadig benytte mig af at sende den afsted som et maxi hvis prisen er 60 kr. for pakkepost, ved flere varer kan man jo bedre sluge 30 kr. i sig :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)