Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holde øje med domæners udløbsdato

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der en service der holder øje med om et domæne udløber og køber det for én? Jeg tænker på forskellige tld'er.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:27

Fashion-Seller:

Hopper med på en lytter...

Er nemlig ved at lave en og vil lige kigge konkurrenterne ud ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:27

Jeg ved ikke hvad tld 'er er...men på www.globaldomainsupport.com kan du lave backorder på optagede domæner så de bliver købt hvis de bliver ledige, men de handler ikke danske domæner.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:28

Niels:

Er nemlig ved at lave en og vil lige kigge konkurrenterne ud ;)

Smid en PB, når systemet virker. Så har du de første 10 kunder allerede ;D

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:32

Mr. A:

Jeg ved ikke hvad tld 'er er...men på www.globaldomainsupport.com kan du lave backorder på optagede domæner så de bliver købt hvis de bliver ledige, men de handler ikke danske domæner.

Tld = Top level domæne (com/org/net/dk osv).

Tak for linket...

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:38

Hvad er tld'er?

For jeg har sat unoeuro til at forny mine domæner når de er tæt på udløb. Er det noget i den stil du mener?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:45

Kristian Konradsen:

Hvad er tld'er?

For jeg har sat unoeuro til at forny mine domæner når de er tæt på udløb. Er det noget i den stil du mener?

tld'er (flertal) er endelsen på domænet.

Det jeg er ved at lave er en service hvor du kan ligge i kø til et domæne og når domænet udløber forsøger jeg at købe det til dig (her kan du så tage et domæne fra en anden der har glemt at forny det). Jeg ved ikke endnu om du kan forny et domæne, men hvis du køber det igennem mig, så vil du kunne forny det.

Servicen jeg vil lave koster et beløb pr år + prisen for et domæne.

Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:47

Ved ikke om jeg har misforstået noget, men hos DK-hostmaster har de da en venteliste... https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:49

Oki.. Så er jeg med. Det var smart.

Men kan de gamle "ejere" af domænet ikke kræve det tilbage og så har man bare spildt pengene?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)