Hej Thomas, |
hej bøvlet bare med at få et aktivt link :) kunne se du havde et
det er ordnet undskyld forviringen
Thomas
Danmarks billigste bannere
Hej Thomas, |
hej bøvlet bare med at få et aktivt link :) kunne se du havde et det er ordnet undskyld forviringen Thomas Danmarks billigste bannere |
- Tryksager - Bannere & skilte - salgsmapper -
Hej Thomas, jeg kan godt se der er et bestillingssystem ved tryksager - hvad med banner? Og hvilke formater kan du bruge? |
Hej Skovkjer ja vi laver gode tilbud inkl. layout og opsætning |
Hej Thomas, har fundet formular på din hjemmeside og sendt, men er du bevidst om, at man ikke kan bruge cifre i jeres formular. Er vel jo relevant ifm. størrelser?! |
Hej Thomas, øverst til højre ved siden af dit navn kan du trykke på "ret profil", og under "debatindstillinger" kan du nederst sætte tekst med dit budskab og hjemmeside. |
Hej brian vi er i opstarts fasen med bannere indtil videre kan man følge med på hjemmesiden Vi har en del bestillinger her til på onsdags derfor ville jeg lieg annoncere her :) Omkring formater er det bedste vector grafik, men vi kan stort set tag alle formater + vi kan hjælpe med design osv. Ring så kan jeg forklare mere 2120 7133 Mvh Thomas Østerbye Nielsen |
Hej Thomas, har en PDF-fil med designet. Målene er 1x1 mtr. Kunne godt bruge 2 stk., hvis det er til fornuftig pris. Har sendt forespørgsel på din side. |