Søger Nintendo 64 spil [*]
Tilmeldt 16. Jun 09
Hej Aminoer,
Jeg har fornylig fundet min gamle Nintendo 64 frem og jeg mangler nu nogle spil.
Derfor håbede jeg at nogle af jer havde nogle gamle brugte spil læggende, som alligevel bare samlede støv?
Jeg er selvfølgelig villig til at betale en slat penge eller sende en flaske vin fra skabet i bytte?
Med venlig hilsen, Jacob
Opdateret: Er specielt interesseret i: Hexen, perfect dark, doom og quake, men alt har næsten interesse.
Svar
Tilmeldt 16. Jun 09
Obs.: Jeg mangler også nogle controllers.
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
www.ebay.de Der finder du alt hva hjertet kan begære ;D
Svar
Tilmeldt 16. Jun 09
Det har du helt ret i - men håbede på at nogle havde en mindre bunke spil der bare samlede støv. :-)
Svar
Tilmeldt 16. Jun 09
Controllere har forresten også interesse :-)
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Det har du helt ret i - men håbede på at nogle havde en mindre bunke spil der bare samlede støv. :-)
Nu var det ik en hentydning til et tilfældigt auktions sted, men fordi Tyskland er Nintendo land nummer 1 i Europa. Ellers tag til DE, og du kan finde en masse til næsten ingen penge!
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Ellers er der da tit ældre konsoller og spil til salg på mit spillemaskine forum ...:) QXL kunne også være et godt bud.
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Ellers er der da tit ældre konsoller og spil til salg på mit spillemaskine forum ...:) QXL kunne også være et godt bud.
Svar
Tilmeldt 16. Jun 09