Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plads til cykel søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ MED JER AMINOER JEG ER IGANG MED NOGET GADESALG PÅ CYKEL I KBH. OG FOR AT MIT FIRMA SKAL GODKENDES SÅ SKAL CYKLEN STÅ ET STED UDEN SKADEDYR. HVIS HAR SÅDAN ET STED MÅ I MEGET GERNE SKRIVE TIL MIG. DET SKAL HELST VÆRE TÆT PÅ STRØGET ELLERS HAR ALT INTERESSE

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 04:17

Hvor mange cykler skal du have til at stå?

En cykel er jo ikke noget impulskøb, så jeg tror du får rigtigt svært ved at overbevise folk på gaden om at de skal købe en cykel?

Angående skadedyr, så ved jeg at dyr ikke er så vilde med smagen af metal og plastik så det skal du nok ikke være bange for!

LAD MED AT SKRIVE STORE BOGSTAVER!! 

Mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:04

Jonas:

Gadesalg cykel... Tvivler på trådstarter skal sælge cykler, men derimod fødevarer eller andet i den dur!

Hvorfor spørger du ik evt en af butikkerne på strøget, de må da have en baggård/rum, hvor den kan stå.

MVH
Solbriller

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 05:13

Fashion-Seller:

Jonas:

Gadesalg cykel... Tvivler på trådstarter skal sælge cykler, men derimod fødevarer eller andet i den dur!

Hvorfor spørger du ik evt en af butikkerne på strøget, de må da have en baggård/rum, hvor den kan stå.

MVH
Solbriller

Aah ja så giver det lidt mere mening, det må have været alle de store bogstaver og ingen linjeskift der har forvirret mig ;) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:

Fashion-Seller:

Jonas:

MVH
Solbriller

Aah ja så giver det lidt mere mening, det må have været alle de store bogstaver og ingen linjeskift der har forvirret mig ;) 

Enig man bliver sindsyg af at læse de store bogstaver... Troede os folk efterhånden havde lært det, men der kommer godt nok mange indlæg dagligt  med dem alligevel :S

Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 23:44

hej jonas og alle de andre.. Plejer normalt ikke at skrive med store bogstaver, men jeg skrev den annonce fra min iphone som jeg lige havde fået... Men håber stadig på nogle henvendelser ang min anonce

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)