Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fælles aftale om forsendelse af pakker ???

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Ideen kan lyde godt
men......................
Hvordan praktisk, da pakker skal sendes til dig først.
Det forlænger sendetiden betragteligt.

Der har du vist misforståen hele konceptet

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 13:57

Lanther meningen er at man med sit P-nummer / medlemsnummer eller andet i hånden går direkte ned på posthuset med sin pakke og sender den.

Herefter modtager man en regning.

Pakken sendes direkte til kunden skal ikke forbi andre da afregningen sker via dit medlemsnummer.

ved ikke om det gjorde dig mere forviret .. men håber det hjalp på forståelsen af konceptet

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 14:28

Hej Kim,

Klar interesseret!

mvh

Tommy

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:58

Hej Kim

Vi er interesserede.

Volumen p.t. 12-15.000 pakker i indeværende år., hovedsageligt private, primært 1-5kg pakker.

du skal nok huske at indberegne behovet for en bankgaranti til PD :)

En anden mulighed var at du lavede et lign. samarbejde men med andre end PD - ? eks. dSV, GLS eller lign.

Mvh

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:06

Jeg er meget nysgerrig og umiddelbart interesseret. :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:07

Vi er også interesseret, hvis det skulle blive relevant :)

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:14

qasper:

Lanther meningen er at man med sit P-nummer / medlemsnummer eller andet i hånden går direkte ned på posthuset med sin pakke og sender den.

Herefter modtager man en regning.

Pakken sendes direkte til kunden skal ikke forbi andre da afregningen sker via dit medlemsnummer.

ved ikke om det gjorde dig mere forviret .. men håber det hjalp på forståelsen af konceptet

Som jeg forstår det rette sammenhæng, vil PostDanmark nok stoppe denne tabsgivende ordning som jeg tror er en form for misbrug af deres rabatsystemer i postsystemet.

Det virker som en omgåelse af deres aftaler, idet man så kunne forvente at samtlige virksomheder ville kunne have gavn at koble sig på dette firma.

Eller tager jeg fejl ??

mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:17

LANTHER:

Hvorfor er du altid så pisse negativ, når det gælder alle andre end GLS? Du siger ALDRIG det mindste positive om andre, men roser nok det firma i DK, som smider flest pakker væk, beskadiger flest pakker mm kontra mængde de håndtere...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:24

Fashion-Seller:

Hvorfor er du altid så pisse negativ, når det gælder alle andre end GLS? Du siger ALDRIG det mindste positive om andre, men roser nok det firma i DK, som smider flest pakker væk, beskadiger flest pakker mm kontra mængde de håndtere...

Hallo kære ven, ikke et ord denne gang om GLS eller andre aktører i tråden..

Har man ikke ret til alle facts, eller hopper i alle bare i uden at være nysgerrig ???

Hold dig til emnet her.

TAK !!

mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:33

LANTHER:

Hallo kære ven, ikke et ord denne gang om GLS eller andre aktører i tråden..

Ven? Hvor kom den lige fra? hehe

Hvem skrev følgende?: Som jeg forstår det rette sammenhæng, vil PostDanmark nok stoppe denne tabsgivende ordning som jeg tror er en form for misbrug af deres rabatsystemer i postsystemet.

Hvis manden er i kontakt med DP, og de er villige til at indgå forhandlinger, så er det vel på ingen tidspunkt et misbrug!
Så hva med at stoppe spekulationerne og teorierne inden vi når ud på et skråplan?

LANTHER:

Har man ikke ret til alle facts, eller hopper i alle bare i uden at være nysgerrig ???

Hold dig til emnet her.

Jo men man har ik ret til at lave fiktive teorier med beskyldninger om misbrug mm. Og det er jo det du er igang med, så HOLD DIG SELV TIL EMNET HER!

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)