Lanther meningen er at man med sit P-nummer / medlemsnummer eller andet i hånden går direkte ned på posthuset med sin pakke og sender den.
Herefter modtager man en regning.
Pakken sendes direkte til kunden skal ikke forbi andre da afregningen sker via dit medlemsnummer.
ved ikke om det gjorde dig mere forviret .. men håber det hjalp på forståelsen af konceptet
Som jeg forstår det rette sammenhæng, vil PostDanmark nok stoppe denne tabsgivende ordning som jeg tror er en form for misbrug af deres rabatsystemer i postsystemet.
Det virker som en omgåelse af deres aftaler, idet man så kunne forvente at samtlige virksomheder ville kunne have gavn at koble sig på dette firma.
Hvorfor er du altid så pisse negativ, når det gælder alle andre end GLS? Du siger ALDRIG det mindste positive om andre, men roser nok det firma i DK, som smider flest pakker væk, beskadiger flest pakker mm kontra mængde de håndtere...
Hvorfor er du altid så pisse negativ, når det gælder alle andre end GLS? Du siger ALDRIG det mindste positive om andre, men roser nok det firma i DK, som smider flest pakker væk, beskadiger flest pakker mm kontra mængde de håndtere...
Hallo kære ven, ikke et ord denne gang om GLS eller andre aktører i tråden..
Har man ikke ret til alle facts, eller hopper i alle bare i uden at være nysgerrig ???
Hallo kære ven, ikke et ord denne gang om GLS eller andre aktører i tråden..
Ven? Hvor kom den lige fra? hehe
Hvem skrev følgende?: Som jeg forstår det rette sammenhæng, vil PostDanmark nok stoppe denne tabsgivende ordning som jeg tror er en form for misbrug af deres rabatsystemer i postsystemet.
Hvis manden er i kontakt med DP, og de er villige til at indgå forhandlinger, så er det vel på ingen tidspunkt et misbrug! Så hva med at stoppe spekulationerne og teorierne inden vi når ud på et skråplan?
LANTHER:
Har man ikke ret til alle facts, eller hopper i alle bare i uden at være nysgerrig ???
Hold dig til emnet her.
Jo men man har ik ret til at lave fiktive teorier med beskyldninger om misbrug mm. Og det er jo det du er igang med, så HOLD DIG SELV TIL EMNET HER!