Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pay pr click

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amno

Google har de eneret på "Pay pr click konceptet" ,eller må man bruge det som en slags betaling, hvis man laver noget for en kunde som ønsker den mulighed frem for, at betale det hele på een gang.

Konkret tænker jeg på, at man får et beløb hver gang en kunde clicker ind på deres hjemmeside.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:07

Det er ikke Google der har opfundet PPC. Denne afregningsmetode findes også hos bl.a. Yahoo og Facebook, samt mange danske og internationale affiliatenetværk.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 21:11

preben mortenwold:

Hej Amno

Google har de eneret på "Pay pr click konceptet" ,eller må man bruge det som en slags betaling, hvis man laver noget for en kunde som ønsker den mulighed frem for, at betale det hele på een gang.

Konkret tænker jeg på, at man får et beløb hver gang en kunde clicker ind på deres hjemmeside.

Orv, den skal jeg lige havde forklaret en gang til! Stick out tongue

Men som nævnt så kan man godt bruge Pay Per Click, som afregning til sin egen side, hvis det var det du tænkte på.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 21:39

Jeg har nogle kunder som jeg skal lave noget grafik som gør deres hjemmeside mere interesant og dermed øge både besøgstal, og dermed også forøge salget af deres produkter i den forbindelse synes jeg, at jeg som betaling i en tidtafgrænset periode blev betalt efter pay pr click princippet

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:55

Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan en forbedret grafik på hjemmesiden kan generere mere trafik. Jeg kan derimod følge dig i at en forbedret grafik kan skabe et øget salg ved at de besøgende konverterer bedre. Måske skulle du arbejde på en løsning, hvor du modtager en del af den procentmæssige forbedring på konverteringen fra besøg til salg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)