Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Musikere, bands og DJ's søges til flere spillejobs

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Vi har netop lanceret www.danskfestmusik.dk - et site, hvor du som musiker, band og DJ kommer i direkte kontakt med arrangører i dit område som har behov for musik.

Alt du skal gøre er at tilmelde dig via vores tilmeldingssite - så får du en mail med kontaktoplysninger når en arrangør ønsker musik, og så kontakter du selv arrangøren og aftaler nærmere om pris m.v. 

Så er du musiker, i et band eller dj, så tilmeld dig straks på www.danskfestmusik.dk

De bedste hilsner fra

Martin Bengaard

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:40

Godt koncept. Jeg kunne måske godt være interesseret

Har du allerede nogle jobs? Hvilke gener søger du og hvilke spille steder er det? Hvordan udregnes betalingen?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:53

Hej CCC,

Som udgangspunkt var genren jo egentlig det traditionelle festmusik, men det har vist sig, at også heavy, hiphop og rockbands har fundet vejen til arrangørerne.

Der kommer løbende jobs ind via hjemmesiden som sendes til musikerne i de områder og genrer som passer til arrangementet. 

Betaling er der ikke noget af på siden p.t. - det er 100% gratis Big Smile Og betalingen mellem arrangøren og musikeren/bandet sørger de selv indbyrdes for at aftale.

Send mig gerne en mail på info@danskfestmusik.dk, hvis du vil vide mere.

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:15

Jeg er enig, det lyder som et godt koncept.

Er interesseret

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 21:00

Martin Bengaard - MedieMarketing.dk:

Hejsa,

Vi har netop lanceret www.danskfestmusik.dk - et site, hvor du som musiker, band og DJ kommer i direkte kontakt med arrangører i dit område som har behov for musik.

Alt du skal gøre er at tilmelde dig via vores tilmeldingssite - så får du en mail med kontaktoplysninger når en arrangør ønsker musik, og så kontakter du selv arrangøren og aftaler nærmere om pris m.v. 

Så er du musiker, i et band eller dj, så tilmeld dig straks på www.danskfestmusik.dk

De bedste hilsner fra

Martin Bengaard

Hej Martin

Jeg kan se det er et ældgammelt indlæg fra 2009, men vil nu alligevel hører dig om der stadig er dynamik i dit koncept? Jeg har eventuelt et par gode idéer til at gøre det lidt mere interessant, så hvis du er interesseret i at høre om det, så send mig en PM.

- Johnny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)