Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug ideen hvis du vil - Julekort via nettet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg har i et stykke tid haft en ide i baghovedet som jeg ikke rigtig har fået gjort noget ved eller gennemtænkt yderligere. Derfor vil jeg dele den med jer, hvis der skulle være nogle, hvor det evt. passede ind i eks. virksomhed.

I disse juletider vi bevæger os ind i, sendes der julekort til venner og familie. Men alligevel sendes der færre og færre for hvert år der går. Jeg ved ikke præcist hvad det skyldtes, men jeg kunne forestille mig det var tidsmangel til at købe/lave julekortet, skrive og sende det.

Derfor kunne man lave en hjemmeside, hvor man kunne lave/designe sine egne julekort. Indsætte egne billeder, tekst, genbruge teksten i flere kort ud fra forskellige skabeloner.

De adresser man skal sende til kunne måske hentes via krak el. lign på telefonnr. Gemme dem i sin profil, så man igen har det til næste år.

Når man er færdig, skal man bare trykke send, og så printes julekortene, slikkes på frimærker og sendes ud til det enkelte familiemedlem, uden at man som bruger skal røre en finger.

Ideen er ikke gennemtænkt endnu og aner ikke om det kan lade sig gøre økonomisk, men jeg tror i hvert fald jeg ville benytte mig af det, hvis den var der.

Altså rettere... En ny, sjov og hurtigere måde at sende julekort på.

Brug den hvis du vil...

Dbh Per Aaskov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05

cool nok:)

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 17:44

Man kunne også udvide det med bryllups- og barnedåbsinvitationer, fødselsdagskort (hvor datoen bliver gemt til næste år) og andre højtider.

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:58

ang. fødselsdag.

Kunne man få en lille reminder pr. mail, om at det var ved at være tid til at sende et kort.

Det er selvfølgelig kun muligt, hvis du har registreret datoen.

Tror faktisk ikke det er helt dumt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)