Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at flytte til Magento, fra Oscommerce?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

stinevestergaard:

Hej nu har jeg betalingsgateway og alt det der, mangler kun nyt system? vil prisen så stadig være deroppe, synes bare det er MEGET. hvis man købte den bog hvor får man så fat i programmet er det til at sætte sig selv ind i eller er det helt umuligt.

Hvis du har dette trækker vi selvfølgelig dette fra prisen (og den vil så være 7.995). Vores service er primært design, implementation af design og lidt opsætning.

Istedet for at købe bogen, kan du downloade versionen fra vores hjemmeside her:

http://getashop.dk/resources/magento-wiki-ebook.pdf

Det stort set det samme indhold som bogen til 25$. Alternativt skal du høre dit webhotel som du har købt om de kan installere Magento for dig. Det er noget jeg ved MagentoHotel.dk (Powerhosting som også har svaret i tråden) gerne gør ganske gratis. Hvis du ikke er så teknisk anlagt vil det muligvis være en anelse udfordrende at installere.

Selve Magento kan du downloade her:

http://www.magentocommerce.com/download

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 20:08

spørger lige lidt dumt, det koster vel ikke noget hvis jeg downloader derinde fra vel?

Kan også sagtens forstå du gerne vil have nogle penge i kassen, men uha har bare set hvor hurtig noget kan sættes op med de basic ting, og ved jeg vil føle mig snydt selvom du har gjort et godt stykke arbejde.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:17

Nej

Magento er open source (de har også en enterprise licens der koster), så den version du downloader på siden jeg linkede til, koster gratis!

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 20:25

Ja det fatter jeg da slet ingenting af :) Men hvad er det du kan tilbyde er det bare at installere det og jeg vælger et basic template som du sætter ind og så kun basic ting eller?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:50

stinevestergaard:

Ja det fatter jeg da slet ingenting af :) Men hvad er det du kan tilbyde er det bare at installere det og jeg vælger et basic template som du sætter ind og så kun basic ting eller?

Nej da. Prisen er netop for et unikt design og implementering af dette (samt opsætning af løsningen så det er på dansk, dansk moms, betalingsgateway etc). Selve software er ligesom osCommerce gratis.

I de 7.995,- ligger der fx typisk mere end 25 design timer (og næsten det samme for en udvikler). Så hvis du prøver at regne timeprisen ud vil du se at det er en ganske fornuftig pris Smile

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

DU kan ikke lave det biligere? Går ud fra de 7.995 også er ex. moms

Har du nogle referencer til hvad du har lavet, kan kun se to på din side?

Og er det muligt du også kan hjælpe bagefter hvis man finder på ting som skal på siden, eller hjælp til at lave banner, rabat modul osv.?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:09

stinevestergaard:
DU kan ikke lave det biligere? Går ud fra de 7.995 også er ex. moms

Det bliver ikke billigere nej Smile og det er korrekt at det er ex moms.

Hvis du vil have flere referencer så send mig en mail på rl SNABEL-A getashop.dk så skal jeg sende dig flere.

Vi leverer et produkt til en fast pris hvorfor vi ikke designer yderligere efter shoppen er leveret. Vi har dog support inklusiv i vores service (se mere præcist på vores site) hvor vi gerne hjælper dig med brugen af Magento.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 00:11

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:35

Hej Stine

Jeg er selv i fuld sving med at flytte fra oscommerce til Magento, og indtil videre kan jeg varmt anbefale det. Jeg havde selv afsat cirka 30000 kr. til projektet, men var i stedet drøn heldig ved at vinde hele baduljen.

Et velment råd er dog at du ikke skal flytte shop, hvis du ikke vil betale for unikt design osv., så er det ofte bedre at blive til pengene er til det.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 01:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Stine,

Jeg er bange for at du undervurderer arbejdsbyrden i at komme igang med en Magento løsning.

Magento er et vidunderligt system, men er utroligt tungt at sætte sig ind i, og selvom det lyder let at hente Magento, installere det og 1-2-3 og igang, er dette nu sjældendt fakta.

Jeg taler udfra erfaring at vi har flere kunder som simpelthen går død i denne proces selv, fordi hele produktopsætningen f.eks. både tager tid og er en krævende proces, herunder er der også konfiguration af hele systemet.

Når jeg ser på de løsninger vi har leveret i Magento, har vi lagt rigtig mange timer i at hjælpe vores kunder igang, og opnå forståelsen med hvordan Magento fungerer. Faktisk så ligger størstedelen af vores ydelse i at sætte folk ordenligt igang så de får mest muligt ud af brugen af Magento.

Hvis du er frisk på at smide 30 timer og derover, på at forstå systemet før du egentlig kommer igang med din shop, så kan du helt sikkert spare penge, i bedste fald faktisk købe et billigt template og være igang.

Jeg vil dog dertil sige at uden teknisk indsigt, kommer du til at alliere dig med en teknisk partner, medmindre du vil sætte din forretning i en situation, hvor shoppen f.eks. ikke virker fordi et modul er installeret forkert eller andet.

Jeg vil afslutningsvis sige at Magento er et rigtig godt system, men hvis man forlader havn på egen hånd - er du efterladt til forums og online guides. Og det er et vagt forretningsgrundlag.

Jeg vil ønske dig rigtig god fornøjelse med Magento, hvis du skifter, er der rigtig mange funktioner som du vil blive rigtig glad for. 

Mvh Henrik

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)