Hej Fie, du er velkommen til at skrive til mig, vil meget gerne hjælpe dig på vej, når du så har fået succes kan du jo hjælpe mig i fremtiden også :-)
Du kan kigge lidt på min webshop der kører i UK og har en del styr på SEO efterhånden også, udover det har jeg en multimedie uddannelse så er god allround til en webshop.
Jeg arbejder til dagligt med komplette løsninger til alle web-shops både indenfor etablering, men primært på hele logistik udfordringen.
Jeg vil gerne være dig behjælpelig med nogle råd og sparring. Ligeledes kunne det måske være interessant for dig og se om du kan bruge vores løsninger enten med det samme eller på sigt.
Jeg har måske ikke uddybet det nokWebshoppen er ved at blive designet og er snart klar til programmering. Jeg har valgt en løsning fra Magento. Det jeg har brug for sparring omkring, er alt fra at få en erhvervsaftale med Post DK som webpack kunde, markedsføring, samt brugen af magentos system mv. Der er jo mange ting man skal sætte sig ind i og tage stilling til, og man kan jo ikke være klog på det hele!
Jeg har måske ikke uddybet det nok Webshoppen er ved at blive designet og er snart klar til programmering. Jeg har valgt en løsning fra Magento. Det jeg har brug for sparring omkring, er alt fra at få en erhvervsaftale med Post DK som webpack kunde, markedsføring, samt brugen af magentos system mv. Der er jo mange ting man skal sætte sig ind i og tage stilling til, og man kan jo ikke være klog på det hele!
Nu da du er færdig med designet, hvordan står det til med tekstindholdet ?
Et flot og brugervenligt design er desværre ikke nok, du skal også tænke på værdiskabende tekstindhold på hjemmesiden.