Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparringspartner til webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino folk.

Jeg er ved at starte op med en webshop. Jeg er helt ny i denne branche og i den forbindelse søger jeg en sparringspartner:o)

Jeg ser frem til at høre fra jer:o)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:05

På hvilket område søger du en sparringspartner? Er det teknikken, bogføringen, markedsføringen etc?!

Vi kan fx. lave en køreklar professionel shop til dig fra 9.995,- men jeg er ikke helt sikker på at det er det du spørger til (http://getashop.dk)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:16

Hej Fie, du er velkommen til at skrive til mig, vil meget gerne hjælpe dig på vej, når du så har fået succes kan du jo hjælpe mig i fremtiden også :-)

Du kan kigge lidt på min webshop der kører i UK og har en del styr på SEO efterhånden også, udover det har jeg en multimedie uddannelse så er god allround til en webshop.

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:28

Hej Fiececilie,

Du skal også være velkommen til at kontakte mig.

Jeg arbejder til dagligt med komplette løsninger til alle web-shops både indenfor etablering, men primært på hele logistik udfordringen.

Jeg vil gerne være dig behjælpelig med nogle råd og sparring. Ligeledes kunne det måske være interessant for dig og se om du kan bruge vores løsninger enten med det samme eller på sigt.

Mvh

Søren Miené

Online Store Manager

Prime Cargo A/S

27880255

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:34

fiececilie:
Jeg er ved at starte op med en webshop. Jeg er helt ny i denne branche og i den forbindelse søger jeg en sparringspartner:o)

I hvilken branche vil du starte den op og hvilket område skal din sparringspartner befinde sig?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 12. Nov 09
Skrevet kl. 16:33

Jeg har måske ikke uddybet det nokSmile Webshoppen er ved at blive designet og er snart klar til programmering. Jeg har valgt en løsning fra Magento. Det jeg har brug for sparring omkring, er alt fra at få en erhvervsaftale med Post DK som webpack kunde, markedsføring,  samt brugen af magentos system mv. Der er jo mange ting man skal sætte sig ind i og tage stilling til, og man kan jo ikke være klog på det hele!

Tilmeldt 12. Nov 09
Skrevet kl. 16:54

Hej Tom.

Har du evt. en en mail adresse!? Jeg synes ikke jeg kan se en web adresse på din webshop du nævner!?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:00

fiececilie:

Hej Tom.

Har du evt. en en mail adresse!? Jeg synes ikke jeg kan se en web adresse på din webshop du nævner!?

du kan skrive her - mail@mycoolgadget.co.uk   vh Tom

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07

fiececilie:

Jeg har måske ikke uddybet det nokSmile Webshoppen er ved at blive designet og er snart klar til programmering. Jeg har valgt en løsning fra Magento. Det jeg har brug for sparring omkring, er alt fra at få en erhvervsaftale med Post DK som webpack kunde, markedsføring,  samt brugen af magentos system mv. Der er jo mange ting man skal sætte sig ind i og tage stilling til, og man kan jo ikke være klog på det hele!

Nu da du er færdig med designet, hvordan står det til med tekstindholdet ?

Et flot og brugervenligt design er desværre ikke nok, du skal også tænke på værdiskabende tekstindhold på hjemmesiden.

Tilmeldt 12. Nov 09
Skrevet kl. 21:10

Jeg har siddet og leget lidt med teksten. Den er vel vigtig i forhold til søgeoptimeringen så vidt jeg ved:o) Er det det du tænker på!?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)