Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 nye services

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber på lidt feedback på 2 services, som jeg vil tilbyde - udover min gratis indkøbsfunktion.

1: Tilbud og rabatordninger hos landets webshops til firmaer og dets ansatte. Jeg er i gang med at oprette Danmarks første firma med rabatordninger og tilbud, hvor abonnementet er gratis. Hver uge er der nye tilbud hvor man med ny kode hver gang kan logge ind og "tage for sig" af de gode tilbud og rabatter. For medarbejderne stilles tilbuddene kun til rådighed i weekenden, så de ikke bruger firmaets tid og for firmaets tilbud gælder det at de stilles til rådighed hele arbejdsugen.

2: Jeg tager mig af de indgående telefonsalg – gratis. Hver uge får du en overskuelig rapport om dine indgående telesalg. For at få dette gratis skal du acceptere at mine øvrige kunders telesalg også kommer med på dine rapporter. Det kan lyde som om at man så bare bliver endnu mere "spammet" af telesalg men du har ikke brugt tid på det.

Fordelene er:

-Du slipper for at bruge tid på telefonsælgerne men kan bare henvise til mig

-Du bliver præsenteret for de gode tilbud og kan tage stilling til dem på et tidspunkt, som passer dig

-Du bliver ikke presset til et møde eller et køb, som du efterfølgende kan komme til at fortryde

-Annoncehajerne får ikke en fod ind hos dig

Den råde tråd i mine services er at de skal være gratis, fordi der er andre, der får udbytte af det, nemlig de virksomheder, der opnår et salg eller bliver eksponeret overfor mine kunder og netværk.

På forhånd tak for svarene.

Michael Kousgaard

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)